"Κόλλησε" το αντιπλημμυρικό έργο σε Νεοχώρι και Ζευγολατιό
Το αντιπλημμυρικό έργο στην περιοχή Ζευγολατιού – Νεοχωρίου του Δήμου Τρίπολης -έργο προϋπολογισμού 5 εκατομμυρίων ευρώ, που είναι ενταγμένο στο ΠΕΠ Πελοποννήσου- αποτέλεσε αντικείμενο σύσκεψης που ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας συγκάλεσε σήμερα Πέμπτη 27 Ιουλίου, στα γραφεία της Π.Ε. Αρκαδίας, στην αρκαδική πρωτεύουσα.
Στην εν λόγω σύσκεψη -με μελετητές, νομικούς και υπηρεσιακά στελέχη της Περιφέρειας- γνωστοποιήθηκε ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας δεν ενέκρινε την ΑΕΠΟ (Απόφαση Εγκρισης Περιβαλλοντικών Ορων) του πιο πάνω έργου και ως εκ τούτου θα πρέπει πλέον να υπάρξει τροποποίησή της.
Κατά την σύσκεψη εξετάστηκαν οι κινήσεις που χρειάζεται να γίνουν προκειμένου να υπάρξει συμμόρφωση με την απόφαση του ΣτΕ, ενώ συμφωνήθηκε να μην απενταχθεί προς ώρας το εν λόγω έργο, με το οποίο θα υπάρξει εκ νέου ενασχόληση τον ερχόμενο Σεπτέμβριο όταν και θα ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις.
Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο του έργου αυτού προβλέπεται κατασκευή υποδομών αντιπλημμυρικής προστασίας της ευρύτερης περιοχής του Ζευγολατιού και του Νεοχωρίου Αρκαδίας, ώστε η πλημμυρική απορροή να κατευθύνεται στο ρέμα Οφις.
Σχετικά Άρθρα
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πρόεδρος Παγγορτυνιακής: "Στα υπουργεία παραπέμπουν το θέμα στην Περιφέρεια - Τον Γορτύνιο τον ενοχλεί η κοροϊδία"
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου
- Πτωχός στους Γορτύνιους: "Δεν είμαι εδώ ούτε για να χαϊδέψω αυτιά ούτε για να δώσω υποσχέσεις"
5 σχόλια
-
Τελικά ο δήμαρχος των έργων τίποτα; 4 χρόνια κανένα έργο δεν έχει ολοκληρωθεί, και τα ελάχιστα, μόνο με κακοτεχνίες
-
Η μελέτη οριοθέτησης ήταν λάθος...όταν γίνεται από ανθρώπους που δε γνωρίζουν...και παραλαμβάνεται από δντες που επίσης δε γνωρίζουν..... αυτά είναι τα αποτελέσματα....ευτυχώς που υπήρξαν οι κάτοικοι και έδρασαν όπως πρέπει...
-
ΠΑΛΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ Ο Κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Κ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΤΣΕ ΣΤΗΝ ΑΠΕΞΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ -
Γιατί "κόλλησε" ποιος έχει κάνει την Περιβαλλοντική μελέτη;
-
Το πρόβλημα σέ αυτά τα χωριά το ένα ρίχνει το πρόβλημα σέ άλλο.αλλα όλοι θέλουν το ίδιο.βρειτε μία λύση ήρεμα και σωστά γιατί θα έρθουν πάλι οι βροχές!!!






