Στη Βουλή των Ελλήνων η Πρόεδρος της ΔΕΕΠ Αρκαδίας, Βάλια Μαυραϊδοπούλου
Στα πλαίσια του 15ου Συνεδρίου για την επέτειο 50 χρόνων ίδρυσης της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, οι πρόεδροι όλων των (Νομαρχιακών) ΔΕΕΠ της χώρας επισκέφτηκαν τη Βουλή των Ελλήνων, με πρωτοβουλία του Δ/ντή του Προέδρου της Ν.Δ. και Γραμματέα Οργανωτικού του κόμματος Στέλιου Κονταδάκη.
Ανάμεσά τους και η Πρόεδρος της ΔΕΕΠ Αρκαδίας, Βάλια Μαυραϊδοπούλου.
Tags:
Βάλια Μαυραϊδοπούλου,Σχετικά Άρθρα
- Παπαντωνόπουλος και Μάρκος στο τμήμα scouting της ΠΑΕ ASTERAS AKTOR
- Ο Υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης για τη Γορτυνία | "Κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι χρηματοδοτήσεις να προχωρήσουν τις επόμενες εβδομάδες"
- Το Χορευτικό Συγκρότημα του Δήμου Νότιας Κυνουρίας αφηγείται ... χορεύοντας!
- Ένα μικρό διαμάντι παράδοσης στο χωριό Τουρκολέκα Αρκαδίας
- Στην Τρίπολη η Όλγα Κεφαλογιάννη και ο Κώστας Κατσαφάδος - Οι επαφές της Υπουργού Τουρισμού και του Υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης (εικόνες)
8 σχόλια
-
Μητσοτάκη κατέβασε την Βάλια υποψήφια Ευρωβουλευτή να πάει στην Ευρώπη γιατί μόνο αυτή ξέρει Μπιμπ και Δέρνει σύμφωνα με τον/την 8:57
-
ΞΙΔΙ ΠΑΙΔΙΑ ΦΤΗΝΟ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΛΙΑ ΜΠΙΜΠ ΚΑΙ ΔΕΡΝΕΙ
-
Ο μόνος που χαίρεται για την Μυτόγκα ειναι ο Κοκκοράκης απο Λεβιδι μεριά το γνωστό γατάκι
-
17:11 Γιουσουφάκι εσύ;
-
Δεν έφαγα σήμερα το μεσημέρι ειχα χάσει την όρεξη μου. Τώρα κατάλαβα τι εγινε.
-
Η Μυτόγκα μας τα εχει κάνει τσουρέκια τελευταία.
-
Μάλλον γι αυτό είσαι τόσο μακάκας η τόσο βλάκας.
-
Γι' αυτό μας τρώγανε...τα χέρια μας






