Κώστας Τζιούμης για Σταύρο Δέμο: "Θα ζει ανάμεσά μας"
Ο Δήμαρχος Τρίπολης Κώστας Τζιούμης προχώρησε σε ανάρτηση για τον θάνατο του Σταύρου Δέμου.
Γράφει .. "Θα ζει ανάμεσά μας
Τέκνο εκλεκτό της Τρίπολης, καύχημα της Αρκαδίας και - γιατί όχι ; - της Ελλάδας ολόκληρης.Άνθρωπος δημιουργικός, οραματικός, πρωτοπόρος και ρηξικέλευθος σε κάθε του ενέργεια, σε κάθε του σκέψη. Με την τελευταία να επιστρέφει πάντα στην Τρίπολη, στη γενέθλια γη, στο χώμα που τον γέννησε και τον ανέθρεψε.
Ο φιλόπολις Σταύρος θα είναι πάντα κοντά μας, δίπλα μας, ανάμεσά μας - θα τον μνημονεύει και θα τον κρατά ζωντανό στη μνήμη και στην καρδιά μας η έγνοια του για τον τόπο μας, το μεγάλο έργο που σύντομα ολοκληρώνεται στο όνομά του.
Άξιος της πόλης και της ιστορίας της ο Σταύρος Δέμος."
Σχετικά Άρθρα
- Δημητσάνα | Νέες ρυθμιστικές πινακίδες στο γεφύρι του Σερά
- Βλάσης: "Καταπληκτικά τα νέα και για το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας!"
- Εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για την ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας!
- ΕΠΙΣΗΜΟ | Το κολυμβητήριο της Τρίπολης ανοίγει την Πέμπτη (25.6.2026) - Οι ώρες κοινού και η "Αθλητική Ταυτότητα"
- Φόρος τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου στο Α' Νεκροταφείο - Δίπλα στον Ανδρουλάκη ο Βαγγέλης Γιαννακούρας (εικόνες)






