Τζιούμης για Σμυρνιώτη: "Είναι ηθικό εκείνος να έχει δώσει ανάθεση μέσα από τη ΔΕΥΑΤ σε συγγενικό του πρόσωπο πρώτου βαθμού;"
«Δεν πρόκειται για απευθείας ανάθεση, πήραμε προσφορές και επιλέξαμε την φθηνότερη προσφορά» είπε ξεκάθαρα ο δήμαρχος Τρίπολης Κώστας Τζιούμης στο δημοτικό ραδιόφωνο, όταν ρωτήθηκε για τις καταγγελίες της αντιπολίτευσης αναφορικά με την εταιρεία που έχει αναλάβει τη διανομή λογαριασμών της ΔΕΥΑΤ.
Στη συνέχεια επιτέθηκε στον κ. Σμυρνιώτη: «Είναι ηθικό αυτός μέσω της ΔΕΥΑΤ να έχει δώσει ανάθεση σε άμεσο δικό του συγγενικό του πρόσωπο πρώτου βαθμού;»
Για να συνεχίσει: «Δεν κολλάει σε μένα ηθικό θέμα κανένα. Θα τα πούμε σε επόμενο δημοτικό συμβούλιο.»
Σχετικά Άρθρα
- Ο Σκαντζός έβαλε στο στόχαστρο τον Βλάση για τα προβλήματα στη Γορτυνία | "Η Αρκαδία έχει εκπρόσωπο στην κυβέρνηση, γιατί μένει στο απυρόβλητο;"
- Ένταση για τη Γορτυνία στο περιφερειακό συμβούλιο - Διακόπηκε προσωρινά η συνεδρίαση!
- Τρίπολη | Το έθιμο του Άη-Γιάννη του Κλήδονα στον Άγιο Κωνσταντίνο (Ματζαγρά)
- Παγγορτυνιακή | Πρόταση με 8 σημεία για την αντιμετώπιση του προβλήματος της Εθνικής Οδού "Τρίπολη – Πύργος"
- Live το περιφερειακό συμβούλιο με το θέμα της Γορτυνίας!
5 σχόλια
-
Ποιος έχει την εταιρία που μοιράζει τους λογαριασμούς της Δευατ;
-
Γάτος γ@μει και γάτος σκούζει!!!!!
-
Η καλλιτερη αμυνα ειναι η επιθεση μαγκα!!
-
Πες τα επιτέλους ρε Κώστα !
-
Γιαννάκη κάτσε μεθαύριο να γελάσουμε






