Με Δημάρχους της Αρκαδίας συναντήθηκε ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ (vd)
Στο Δημαρχείο της Τρίπολης με οικοδεσπότη το Δήμαρχο Τρίπολης Κώστα Τζιούμη, είχε συνάντηση με τους δημάρχους της Αρκαδίας και τον Αντιπεριφερειάρχη Αρκαδίας Κώστα Μανδρώνη, ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ κ. Παπαϊωάννου.
Τον κ. Παπαϊωάννου καλωσόρισε ο Δήμαρχος Τρίπολης ο οποίος αναφέρθηκε στην εκδήλωση που διοργανώθηκε την Τρίτη στο Μαλλιαροπούλειο με πρωτοβουλία του Δήμου Τρίπολης και το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Τονίστηκε πως η εκδήλωση ενημέρωσης θα επαναληφθεί κάποιο Σαββατοκύριακο.
Ο κ. Παπαϊωάννου σημείωσε πως είναι η δεύτερη εκδήλωση που πραγματοποιείται στην χώρα, ενώ είπε πως είναι στη διάθεση των δημάρχων για ερωτήσεις σε θέματα που τους αφορούν.
Δείτε φωτογραφίες και βίντεο.
Σχετικά Άρθρα
- Θέλετε την αλήθεια για τα 6.000.000 € της Γορτυνίας;
- Ιστορική εξέλιξη για τη Βόρεια Κυνουρία | Εντάχθηκε η ανέγερση του νέου Δημαρχείου στο Πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης»
- Παγγορτυνιακή: "Θετική εξέλιξη τα 6 εκ. € αλλά δεν κλείνει ο λογαριασμός"
- Βλάσης: "Απαντάμε με έργα - Νέα χρηματοδότηση 6 εκ. € για την Γορτυνία"
- Παπαντωνόπουλος και Μάρκος στο τμήμα scouting της ΠΑΕ ASTERAS AKTOR






