Οι ευχαριστίες του Νίκου Τσιαμούλου για τις εκδηλώσεις Εθνικής Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας
Σχετικά Άρθρα
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πρόεδρος Παγγορτυνιακής: "Στα υπουργεία παραπέμπουν το θέμα στην Περιφέρεια - Τον Γορτύνιο τον ενοχλεί η κοροϊδία"
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου
- Πτωχός στους Γορτύνιους: "Δεν είμαι εδώ ούτε για να χαϊδέψω αυτιά ούτε για να δώσω υποσχέσεις"
4 σχόλια
-
Τελικά απ' ό,τι φαίνεται δεν θα γλιτώσουμε ποτέ από μερικούς κομπλεξικούς εραστές πικρόχολων σχολίων, ευτυχώς που σας έχουν πάρει χαμπάρι άπαντες και δεν έχετε καταλάβει ακόμα ότι δεν ασχολείται κανένας μαζί σας. Συνεχίστε να ξεφτιλίζεστε νομίζοντας ότι μπορείτε να επηρεάσετε την κοινή γνώμη που έχει άποψη και κρίνει.
-
01:39 Μην καρφώνεσαι γιατί γίνεσαι περισσότερο γελοίος από ό,τι είσαι στην πραγματικότητα. Δεν το έχεις ανάγκη
-
Έχεις δίκιο φιλαράκο. Αλλά από ότι φαίνεται δεν θα γλιτώσουμε ούτε από μερικούς έως πολλούς θα έλεγα κομπλεξικούς εραστές πικρόχολων σχολίων. Και αυτοί είναι οι χειρότεροι γιατί δεν γνωρίζουμε αν πληρώνονται για αυτό ή το κάνουν γιατί έχουν "κουσούρι". Από την άλλη θα έλεγα ότι αυτού του είδους οι εραστές είναι και απαραίτητοι, διότι μας προκαλούν γέλιο.
-
Τελικά απ' ό,τι φαίνεται δεν θα γλιτώσουμε ποτέ από μερικούς εραστές της δημοσιότητας






