Υποχώρηση χωμάτων στο οδόστρωμα στην είσοδο της Ασέας
Προσοχή στην είσοδο του χωριού της Ασέας συνιστά η κυρία Μαρία Φράγκου, σε σχετική ανάρτηση.
"Έχει τοποθετηθεί σήμανση επικινδυνότητας!
Θα ενημερώσουμε τους γονείς απόψε για το σημείο και την ώρα άφιξης/αναχώρησης το σχολικού αύριο το πρωί!" τονίζει χαρακτηριστικά η Αντιδήμαρχος και Πρόεδρος των Ασεατών Αττικής.
Σχετικά Άρθρα
- Tο βράδυ το έθιμο του Αγιάννη Κλήδονα στον Άγιο Κωνσταντίνο (Ματζαγρά)
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πρόεδρος Παγγορτυνιακής: "Στα υπουργεία παραπέμπουν το θέμα στην Περιφέρεια - Τον Γορτύνιο τον ενοχλεί η κοροϊδία"
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου
1 σχόλιο
-
Είδατε για να είναι από εκεί κάποιος ; Για το Αθήναιον δεν ενδιαφέρεται κανείς που κατέβηκαν όλα στους δρόμους και οι αγροτικοί δρόμοι επικίνδυνοι επειδή οι ανεγκαιφαλοι έκλεισαν χαντάκια και γεφύρια και όλα στην Εθνική οδό. Παντού λίμνες.






