"Μεγάλο σχολείο" | Ο Γιάννης Νικολάου για τα 6 χρόνια συνεργασίας με τον Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλο
Σε ανάρτησή του, ο Γιάννης Νικολάου αναφέρεται στη συνεργασία του με τον Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλο, τονίζοντας πως τα έξι χρόνια που πέρασαν δεν αποτέλεσαν απλώς μια επαγγελματική εμπειρία, αλλά ένα «μεγάλο σχολείο» δίπλα σε έναν άνθρωπο με αυθεντικότητα και πείσμα.
Όπως επισημαίνει, η προσφορά προς τον πολίτη δεν έχει χρώμα ούτε ανταλλάγματα, αλλά αποτελεί υποχρέωση που βασίζεται στην ειλικρίνεια και τον σεβασμό προς όλους. Παράλληλα, υπογραμμίζει ότι η πολιτική χρειάζεται ανθρώπους με αξιοπρέπεια, που γνωρίζουν πότε να αποχωρούν με το κεφάλι ψηλά.
Κλείνοντας, ευχαριστεί για την κοινή πορεία, την εμπιστοσύνη και τις στιγμές που μοιράστηκαν, σημειώνοντας πως ήταν τιμή του να συμβάλει στο έργο αυτό.
Σχετικά Άρθρα
- 10ο Προσκοπικό Μουσικό Φεστιβάλ Τρίπολης | "Ένα ευχαριστώ είναι λίγο.."
- Μεγάλη ορειβατική επιτυχία για τον ΣΑΟΟ η κατάκτηση της κορυφής του ψηλού Άτλαντα Τουμπκάλ
- Arcadian Tennis Open 2026 – 14 Χρόνια Ιστορίας
- Live την Δευτέρα (8.6.2026) η διπλή συνεδρίαση στο Δημοτικό Συμβούλιο Γορτυνίας
- Καθαρίστηκαν τα χορτάρια στο γήπεδο του ΑΟ Τεγέας στην Παλαιά Επισκοπή (εικόνες)
4 σχόλια
-
Κύριε Νικολάου και όμως τώρα είναι η καλύτερη ευκαιρία αφού ο Οδυσσέας θα έχει περισσότερο χρόνο από πριν, να σας μεταφέρει ένα μεγάλο μέρος από την πολύ μεγάλη γνώση και εμπειρία του για τα πολιτικά τεκταινόμενα. Ίσως να γράψετε μαζί ένα βιβλίο ή μία εκτενή σειρά συνεντεύξεων. Και εσείς εάν θέλετε φυσικά μπορείτε να την μεταλαμπαδεύσετε και σε εμάς τους απλούς πολίτες. Διότι για να είμαστε ειλικρινείς και εμείς έχουμε την περιέργεια...
-
Εντάξει φτάνει.
-
Πολύ σωστά ο Οδυσσέας είναι παλικάρι και τους δίδαξε πολλά τέτοιους ανθρώπους χρειαζόμαστε και όχι να ψάχνουν σε πια καρέκλα να καθήσουν. Σαν κάτι άλλους Μαυρογιαλουρους .
-
Φαντάσου Γιάννη τα 15 χρόνια κα αν είναι μεγάλο σχολείο. Αξιοπρέπεια, συνέπεια και ήθος.






