Η Τρίπολη που βαράει «προσοχή» μπροστά στην εξουσία
Σχετικά Άρθρα
- Συγκέντρωση συνταξιούχων της Πελοποννήσου στην Καλαμάτα
- Σκούρτη: "Θα κριθούν και οι φανεροί αλλά και οι κρυφοί νεκροθάφτες του ΣΥΡΙΖΑ"
- Αναμνήσεις από τη «Γιορτή του Βουνού» στους Χράνους Αρκαδίας
- Μια βραδιά γιορτής και αλληλεγγύης στο 10ο Μουσικό Προσκοπικό Φεστιβάλ Τρίπολης (εικόνες - βίντεο)
- Κρούσματα ευλογιάς | Ερώτηση Γιαννακούρα στη Βουλή για την οικονομική καταστροφή για τους παραγωγούς τριφυλλιού στην Αρκαδία
13 σχόλια
-
Άλλη μια εξαιρετική ανάρτηση, με στοχευμένα, επίκαιρα, ουσιώδη σχόλια. κ. Αρτόπουλε τα συγχαρητήριά μου...
-
10:34 ρε ντουγανι το φόρουμ των Δελφών είναι σε άλλο επεισόδιο..... Είναι αυτό που κάνουν ερωτήσεις οι δημοσιογράφοι στους Υπουργούς στο Πρωθυπουργό και σε όποιο άλλο στέλεχος κόμματος ή εταιρείας!!!!
Ρε πάρτε τους τα πληκτρολόγια από τα χέρια!!!!!!
Μπράβο στο άρθρο σωστή τοποθέτηση! -
κοιτατε τώρα τον κύριο Αρτόπουλο που παριστάνει τον Αριστερό!!! Χαχαχα. Σε λίγο θα πάρει το όπλο να βγει ψηλά στο Μαη-Θανάση!!! Ελεος ρε Μηνά
-
Ο Μηνάς τα λέει πολύ καλά, δυστυχώς είναι η πραγματικότητα, αλλά όλοι αυτους πρόθυμους κομματικους παράγοντες και παραγοντίσκους εμείς τους ψηφίζουμε, είμαστε άξιοι της μοίρας μας
-
Το θέμα είναι τι έκανε ή τι έγραψε ο Μηνάς...? Το συγκεκριμένο που έχει να κάνει ως προς το δια ταύτα που αναφέρθηκε στο άρθρο του δεν απασχολεί...? Ο κ. Δήμαρχος της Γορτυνίας δεν είπε..? δεν αναφέρθηκε για τα προβλήματα της περιοχής του στον πρωθυπουργό του..? Και κάτι άλλο... αυτοί που κατέκριναν - κατά καιρούς - τη Κυβέρνηση.. πέσανε με τα μούτρα πρώτοι και καλύτεροι για μια φώτο..!!! Και εν πάση περιπτώσει.. τα παιδιά είναι παιδιά και κάνουν χαβαλέ οι άλλοι σαν αλεπούδες στο παζάρι τι να ήθελαν άραγε απο τον Κυριάκο...?
-
MEINETE ME TOΥΣ ΝΤΙΛΕΡΣ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΥ , ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΗΣ ΑΡΠΑΚΤΗΣ !
-
ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΤΑ ΦΟΥΣΚΙΑ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ....
-
Που την ειδες την ειρωνια ρε 13:36 τι εγραψα ο κος Μηνας ηξερε οτι θα ερθει ο πρωθυπουργος γιατι δεν τα εγραφε αυτα νωριτερα για να μην χειροκροταμε αλλα να κανουμε ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ
-
10:34 Εσύ που ενώ από τη μία ειρωνεύεσαι με αισχρό τρόπο, από την άλλη παρακαλάς να αναρτηθεί το σχόλιό σου, αν δεν το αναρτούσε τι θα του έκανες; Θα τον έκανες...ντα; Βρε άντε από δω ανώνυμα παλιοπαρτάλια που έχετε και άποψη. Σε τι διαφωνείς δηλαδή από όλα αυτά που έγραψε; Για πες μας να μάθουμε κι εμείς
-
Πολύ σωστά!! Αυλοκόλακες καί χειροκροτητες καί σελφι τα αυριανα παιδιά τής μετανάστευσης καί τής στέρησης.
-
Με πρώτο και καλύτερο τον δήμαρχο!
-
τα λετε πολύ σωστά!!!
-
ΜΕΓΑΛΕ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΕ ΜΗΝΑ ΕΣΥ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ.
Υ.Γ. Παρακαλώ να αναρτηθεί






