Τριήμερο εθνικό πένθος για τα θύματα της σιδηροδρομική τραγωδίας
Με απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη κηρύσσεται τριήμερο πένθος για τα θύματα της σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, ενώ ο πρωθυπουργός μεταβαίνει στη Λάρισα.
Συγκεκριμένα, με απόφαση του Πρωθυπουργού κηρύσσεται τριήμερο εθνικό πένθος για τα θύματα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών από την 1η έως και την 3η Μαρτίου 2023 με μεσίστια έπαρση σημαίας σε όλα τα δημόσια κτίρια και αναστολή των δημοσίων εορταστικών εκδηλώσεων.
© ΑΠΕ-ΜΠΕ
Συγκεκριμένα, με απόφαση του Πρωθυπουργού κηρύσσεται τριήμερο εθνικό πένθος για τα θύματα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών από την 1η έως και την 3η Μαρτίου 2023 με μεσίστια έπαρση σημαίας σε όλα τα δημόσια κτίρια και αναστολή των δημοσίων εορταστικών εκδηλώσεων.
© ΑΠΕ-ΜΠΕ
Tags:
Δυστύχημα στα Τέμπη,Σχετικά Άρθρα
- Δημητσάνα | Νέες ρυθμιστικές πινακίδες στο γεφύρι του Σερά
- Βλάσης: "Καταπληκτικά τα νέα και για το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας!"
- Εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για την ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας!
- ΕΠΙΣΗΜΟ | Το κολυμβητήριο της Τρίπολης ανοίγει την Πέμπτη (25.6.2026) - Οι ώρες κοινού και η "Αθλητική Ταυτότητα"
- Φόρος τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου στο Α' Νεκροταφείο - Δίπλα στον Ανδρουλάκη ο Βαγγέλης Γιαννακούρας (εικόνες)
1 σχόλιο
-
Τι να το κάνουμε το 3ημερο πένθος, να φτιαξεις σωστές βάσεις θέλουμε.Ντροπή μας πια!






