Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία | Διεύρυνση της πρόωρης αποχώρησης των μαθητών
Διεύρυνση της πρόωρης αποχώρησης των μαθητών στα Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία της χώρας προβλέπεται με σχετική απόφαση που υπεγράφη από την Υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Δόμνα Μιχαηλίδου.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την απόφαση, για το σχολικό έτος 2023-2024, οι μαθητές των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων όπου εφαρμόζεται το αναβαθμισμένο πρόγραμμα, θα έχουν τη δυνατότητα αποχώρησης όχι μόνο στις 15.50’ ή στις 17.30’, αλλά και στις 14.55’, προς διευκόλυνση των γονέων και κηδεμόνων.
Διευκρινίζεται ότι το νέο ωράριο αφορά στο σύνολο των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων σε όλη τη χώρα.
Η Δόμνα Μιχαηλίδου, δήλωσε ότι: «Στόχος μας είναι η διαρκής ποιοτική αναβάθμιση των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων αλλά και η διευκόλυνση και η ευελιξία των γονέων και κηδεμόνων των μαθητών. Γι’ αυτό και για τη νέα σχολική χρονιά που ξεκινά σε λίγες μέρες, προχωρούμε στην διεύρυνση της δυνατότητας πρόωρης αποχώρησης των μαθητών στα Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία και από τις 14.55’. Ενισχύουμε με κάθε τρόπο την εμπιστοσύνη στο ολοήμερο σχολείο, στηρίζοντας τους εργαζόμενους γονείς και τις οικογένειές τους».
Σχετικά Άρθρα
- Παναρκαδική - Παγγορτυνιακή: "Οι μέχρι σήμερα παρεμβάσεις δεν επαρκούν για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος στη Γορτυνία"
- Νέα κλοπή στην Καμάρα Μεγαλόπολης
- Η εορτή Πέτρου και Παύλου στο Ελαιοχώρι Αρκαδίας
- 20ο Πανελλήνιο Συνέδριο Χορωδιών από τη Χορωδία Τρίπολης
- Βλάσης: "Πάνω από 1000 νέες θέσεις εργασίας θα προκύψουν από τις φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"






