Ο Κωνσταντινόπουλος έβαλε στη θέση του τον Κυριαζίδη: "Απαράδεκτο σχόλιο, να ζητήσετε συγνώμη από την κυρία Κωνσταντόπουλου" (vd)
Σεξιστικό παραλήρημα στη Βουλή: Ο βουλευτής Κυριαζίδης της ΝΔ είπε στη Ζωή Κωνσταντοπούλου «Κάνε κανένα παιδί».
“Στην θέση του” τον έβαλε ο Προεδρεύων Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, ζητωντας του να πει συγνώμη για το απαράδκετο σχόλιό του.
Σχετικά Άρθρα
- Η ομάδα του 9ου Δημοτικού Σχολείου Τρίπολης ταξιδεύει στο Ζάγκρεμπ για το WRO Open Championship 2026!
- Το ημερολόγιο εκδηλώσεων στην Αρκαδία (ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ)
- Βλάσης για το ΕΚΟ Rally Acropolis στην Αρκαδία: "Πάνω από 15.000 θεατές στο Μαίναλο και πάνω από 2.000 στις Κολλίνες"!
- Υποδοχή και Ενθρόνιση της Ιεράς Εικόνας της Παναγίας Τριχερούσας στο Ναό Αγίας Βαρβάρας
- Γιαννακούρας στη Βουλή | Οι 7 ρηξικέλευθες προτάσεις για μια ανεξάρτητη και ισχυρή Τοπική Αυτοδιοίκηση
8 σχόλια
-
ο ΧΑΖΌΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟ ΕΊΠΕ ΔΥΝΑΤΑ ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟ ΛΕΝΕ ΨΙΘΗΡΙΣΤΑ . ΖΗΤΩ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ
-
14:38 Πορρωμενο άτομο αγαπητέ.
-
Έπρεπε να πάει επιτόπου γονατιστός να της ζητήσει συγνώμη ενώπιον όλων και να το δουν και όσοι παρακολουθούσαν στην τηλεόραση. Είναι για φτύσιμο...
-
Για να συνοουμαστε, καλά τα πήγες Οδυσσέα
-
23:37 Μήν βρίζετε κύριε τα αθώα βόδια πού προσφέρουν έργο.
-
Μπράβο!!Εξαιρετική διαχείριση αλλά ο άλλος πολύ μεγάλο Βοδι
-
Τι άλλο θα μπορούσε να κάνει. Αμάν πια το αυτονόητο το κάνουμε ζητούμενο.
-
ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ.






