"Ξεπαγώνει" το σχέδιο για τις άδειες των τηλεοπτικών σταθμών της περιφέρειας!
Θα έχει ενδιαφέρον ο αριθμός των τηλεοπτικών αδειών, όπως και άλλες παράμετροι...
Η κυβέρνηση αποφάσισε να «ξεπαγώσει» το σχέδιο αδειοδότησης των περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών της χώρας το οποίο είχε μπει στο «ψυγείο» τον περασμένο Μάρτιο, αιφνιδιάζοντας όσους τότε περίμεναν να εξελιχθεί η διαδικασία και διατηρώντας έτσι το καθεστώς μη νόμιμης εκπομπής και κατάληψης δημόσιων συχνοτήτων, όπως έχει αποφανθεί το ΣτΕ.
Στο σημερινό υπουργικό συμβούλιο, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Π. Μαρινάκης αναμένεται να παρουσιάσει το νομοσχέδιο για την αδειοδότηση των τηλεοπτικών σταθμών περιφερειακής εμβέλειας, το οποίο εν συνεχεία θα πάρει το δρόμο της βουλής, καθώς μέχρι τα τέλη του χρόνου, η χώρα πρέπει να είναι έτοιμη για τη μετάβαση στο σύστημα DVB-Τ2.
Θα έχει ενδιαφέρον ο αριθμός των αδειών αλλά και αν και πόσες εξ αυτών θα αφορούν ενημερωτικά και πόσα ψυχαγωγικά ή μουσικά κανάλια.
Α.Ο.
Πηγή | https://www.ieidiseis.gr/
Σχετικά Άρθρα
- Δημητσάνα | Νέες ρυθμιστικές πινακίδες στο γεφύρι του Σερά
- Βλάσης: "Καταπληκτικά τα νέα και για το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας!"
- Εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για την ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας!
- ΕΠΙΣΗΜΟ | Το κολυμβητήριο της Τρίπολης ανοίγει την Πέμπτη (25.6.2026) - Οι ώρες κοινού και η "Αθλητική Ταυτότητα"
- Φόρος τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου στο Α' Νεκροταφείο - Δίπλα στον Ανδρουλάκη ο Βαγγέλης Γιαννακούρας (εικόνες)






