Βελόπουλος: "Κλείστε τη ΝΔ που που κάθε χρόνο έχει έλλειμμα 55.000.0000 €, όχι τα ΕΛΤΑ"!
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ: ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΗ ΝΔ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΕΛΤΑ
Αν θέλει η ΝΔ να βρει ποιος χρεωκόπησε τα ΕΛΤΑ, να τους υπενθυμίσουμε ότι είναι η κυβέρνηση που έδινε σε εμπλεκόμενο με τα funds και καταδικασμένο για παράβαση του νόμου περί «πόθεν έσχες» πρώην βουλευτή, ένα εκατομμύριο για νομικές συμβουλές, την ώρα που τα ΕΛΤΑ έχουν δικούς τους δικηγόρους. Αφού λοιπόν κυβέρνηση κλείνει τα ΕΛΤΑ με δικαιολογία τα ελλείμματα, ας κλείσει και το κόμμα της ΝΔ, που κάθε χρόνο έχει έλλειμμα 55 εκατομμύρια!
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Σχετικά Άρθρα
- 26η Έκθεση Βιβλίου στην Τρίπολη | Ένα ταξίδι στον κόσμο της γνώσης
- Τυρός | Παίρνουν μορφή τα νέα πεζοδρόμια μετά την ολοκλήρωση της ασφαλτόστρωσης
- Πολωνία | Στη Δεύτερη Διεθνή Εκδήλωση του έργου REUSE4WILL ο Δήμος Τρίπολης
- Ενεργειακός φασισμός: Το ρεύμα στα χέρια των oλίγων | Γράφει ο Γιώργος Πουλοκέφαλος
- Γορτυνία: Δεν υπάρχει «κακή κυβέρνηση» και «καλός Μητσοτάκης»
1 σχόλιο
-
Να κλείσει το μπ@@ρδ@λο τι το θέλουμε; Στα σκουπίδια






