Το άναμμα του Χριστουγεννιάτικου δένδρου στην Παύλια Γορτυνίας (εικόνες)
Στο άναμμα του δέντρου και την ωραία χριστουγεννιάτικη γιορτή που διοργάνωσαν ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Παύλιας και ο Εκπολιτιστικός Σύλλογος Παύλιας παρέστη ο Δήμαρχος Γορτυνίας κ. Στάθης Κούλης.
Δείτε εικόνες.
Σχετικά Άρθρα
- 30 Ιουνίου | Αλλαγή ώρας -Στις 5.00 το απόγευμα η ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας της δημοτικής αρχής Τρίπολης
- Εγκαίνια στην πλατεία Μπασιάκου!
- Δράσεις καταπολέμησης κουνουπιών στον Δήμο Βόρειας Κυνουρίας (εικόνες)
- ΝΔ | Κεφαλογιάννη, Κατσαφάδος, Παπαθανάσης, Χατζηδάκης και Κυρανάκης έρχονται στην Αρκαδία
- Κώστας Τζιούμης: «Αλλάζουμε την εικόνα της πόλης μας με εκτεταμένα έργα ασφαλτόστρωσης» (εικόνες)
1 σχόλιο
-
Kouuuuuuu….ληηηηηηηη πες αντιο στην καρεκλα και στις φωτος!!!!






