Μπαράζ ευχαριστιών από τον Κούλη | «Ευχαριστώ Παπαθανάση, ευχαριστώ Περιφέρεια, ευχαριστώ ΕΥΔΑΜ»!
Ένα ευχαριστώ για όλους είχε στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, ο δήμαρχος Γορτυνίας Στάθης Κούλης.
Συγκεκριμένα είπε: «Σωρεία έργων υλοποιούνται με τη συνεργασία της περιφέρειας, στο οδικό δίκτυο της Ηραίας, Τρόπαιων, Κλείτορος». Ευχαρίστησε τον περιφερειάρχη Δημήτρη Πτωχό, τον αντιπεριφερειάρχη Αρκαδίας Κώστα Μανδρώνη, λέγοντας ότι το τελευταίο καιρό έχουν γίνει σπουδαίες παρεμβάσεις. Επίσης, είπε ότι θα ξεκίνησε η Ριζοπσηλιά, η Ελαία ολοκληρώθηκε και η Χώρα και συνεχίζουμε.
Επίσης αναφέρθηκε στις «πολύ θετικές εξελίξεις για το ΣΔΑΜ», ενώ στη συνέχεια ευχαρίστησε τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας για τις εξελίξεις με τη Μαυράκειο Σχολή στο Ελληνικό.
«Υπήρξε συνέπεια από τον φορέα διαχείρισης και το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας» είπε ο δήμαρχος Γορτυνίας.
Σχετικά Άρθρα
- Πρόκριση στον τελικό για την ομάδα των παμπαίδων U14 του ΣΕΦΑ Αρκαδικού
- Οι Water Striders στο 11th TRIPolis Rock Festival!
- Έναν σύγχρονο ηλεκτρονικό υπολογιστή δώρισε η ΕΣΕΕ στον Εμπορικό Σύλλογο Μεγαλόπολης
- Ασημένια η Νίκη Καλασούντα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 (Νότιος όμιλος Χαλκίδα)!
- Σημαντικές διακρίσεις για τον Ποδηλατικό Όμιλο Τρίπολης στο GP Brno της Τσεχίας! (εικόνες)
3 σχόλια
-
ρε τι πάθαμε!! που είναι εκείνοι οι δήμαρχοι που διεκδικούσαν?
που καταντήσαμε? -
Ξέχασε να ευχαριστήσει τους Πασόκους που τον έκαναν δήμαρχο και τον στηρίζουν.
-
Ο ευχούλης!!!!
Ρε τι τραβάνε για μια θέση!!!!






