Θέλετε την αλήθεια για τα 6.000.000 € της Γορτυνίας;
Για άλλη μία φορά αποδείχτηκε ότι όταν διεκδικείς, κερδίζεις.
Αυτό συνέβη και στην περίπτωση της Γορτυνίας.
Βγήκαν για λίγο στο δρόμο, ανακοίνωσαν κινητοποιήσεις και ξαφνικά βρέθηκαν 6.000.000 ευρώ!
Το θέμα είναι μην βρουν ευκαιρία κάποιοι τώρα να ρίξουν τους τόνους για να μην συνεχιστούν οι διαμαρτυρίες. Ξέρουν αυτοί ...
Τα δεδομένα είναι τα εξής:
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει ζητήσει 15.000.000 ευρώ για τις ζημιές στην Αρκαδία.
Ο Δήμος Γορτυνίας έχει ζητήσει 7.000.000 ευρώ για τις ζημιές στις δικές του υποδομές.
Σύνολο 22.000.000 €.
Τι έχει δοθεί;
Έχει εγκριθεί ένα ποσό 1.500.000 € για τη Γορτυνία και 1.000.000 € για τον δήμο Μεγαλόπολης.
Μετά τις διαμαρτυρίες, σήμερα υποσχέθηκαν άλλα 6.000.000 μόνο για τη Γορτυνία.
Σύνολο 8.500.000 €.
Η Αρκαδία ζητά 22.000.000 και έχει δεσμεύσεις για 8.500.000 €.
Σε όλα αυτά δεν υπολογίζονται τα εκατομμύρια ευρώ που θα χρειαστούν για το Λιβαδάκι.
Και δεν υπολογίζονται διότι πολύ απλά δεν έχουν τελειώσει ούτε καν οι μελέτες.
Ο λογαριασμός θα ανέβει κι άλλο.
Και για να μην ξεχνιόμαστε:
Δεν υπάρχει καμία δέσμευση για την παράκαμψη Λαγκαδίων.
Δεν υπάρχει καμία δέσμευση για μία νέα σύγχρονη εθνική οδό «Τρίπολη – Βυτίνα – Αρχαία Ολυμπία».
Αυτά για εκείνους που πανηγυρίζουν λες και λύθηκαν όλα τα προβλήματα.
Θετική εξέλιξη μεν τα 6.000.000 €, αλλά έχουμε πολύ δρόμο ακόμα.
Σχετικά Άρθρα
- Ιστορική εξέλιξη για τη Βόρεια Κυνουρία | Εντάχθηκε η ανέγερση του νέου Δημαρχείου στο Πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης»
- Παγγορτυνιακή: "Θετική εξέλιξη τα 6 εκ. € αλλά δεν κλείνει ο λογαριασμός"
- Βλάσης: "Απαντάμε με έργα - Νέα χρηματοδότηση 6 εκ. € για την Γορτυνία"
- Παπαντωνόπουλος και Μάρκος στο τμήμα scouting της ΠΑΕ ASTERAS AKTOR
- Ο Υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης για τη Γορτυνία | "Κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι χρηματοδοτήσεις να προχωρήσουν τις επόμενες εβδομάδες"






