Μεγαλόπολη | Διαπλοκή στελεχών της ΝΔ με το λόμπι του φυσικού αερίου καταγγέλλει ο Κωνσταντινόπουλος
Ακολουθεί δήλωση του Οδ. Κωνσταντινόπουλου:
"Δυστυχώς επιβεβαιώνονται οι χειρότεροι φόβοι μας για θέματα που αφορούν το φυσικό αέριο στην Μεγαλόπολη. Η διαπλοκή στελεχών της Νέας Δημοκρατίας με το λόμπι του φυσικού αερίου, αφού οδήγησε στο ξήλωμα της οικονομικότερης τηλεθέρμανσης, οδηγεί τώρα σε κατασπατάληση δημοσίου χρήματος και σε μεγάλες αχρείαστες δαπάνες για τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις. Η κυβέρνηση ανακοίνωσε την επιδότηση της μετατροπής των καυστήρων φυσικού αερίου σε πετρέλαιο ενώ την ίδια ώρα στη Μεγαλόπολη εξακολουθούν να δαπανώνται χρήματα για το δίκτυο του φυσικού αερίου τα οποία χάνονται.
Τώρα, πριν να είναι αργά, να σταματήσουν να σπαταλούνται εκατομμύρια από τους φορολογούμενους χωρίς αντίκρισμα.
Άμεσα θα καταθέσω ερώτηση στη Βουλή που αφορά το θέμα της Μεγαλόπολης"
Σχετικά Άρθρα
- Κωνσταντινόπουλος: "Δύσκολη απόφαση να παραδώσω τη βουλευτική έδρα - Σοβαρός παίκτης ο Τσίπρας"
- Θέσεις εργασίας σαν εκείνες που έδινε η ΔΕΗ, δεν πρόκειται να ξαναδεί η Μεγαλόπολη
- Σταύρος Τσίχλης από τις Βρυξέλλες: «Διεκδικούμε ουσιαστικές λύσεις για τη Μεγαλόπολη και την Αρκαδία»
- Δράση πρόληψης της Περιφέρειας Πελοποννήσου στη Μεγαλόπολη με τη συμμετοχή περισσότερων από 100 πολιτών
- Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος: "Δέλλα, είσαι το παράδειγμα που πρέπει να δείχνουμε στους γιούς μας"






