Συνάντηση εργασίας Προέδρων Κοινοτήτων από τους δήμους Μεγαλόπολης και Τρίπολης
Σήμερα Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2025 στο Δημαρχείο Μεγαλόπολης έγινε συνάντηση εργασίας μελών της Ένωσης Προέδρων Κοινοτήτων του Δήμου Τρίπολης, αποτελούμενη από τον πρόεδρο κ.Νικολόπουλο Παν., τον γραμματέα κ. Ντορόπουλο Κων. και το μέλος του Δ.Σ. κ.Μαχαίρα Ηλ. με τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων του Δήμου Μεγαλόπολης.
Στόχος ήταν η ενημέρωση των προέδρων για την ίδρυση Ένωσης στον δήμο τους, και η εκλογή συντονιστικής επιτροπής όπου θα εκπροσωπεί τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων σε διάφορες παρεμβάσεις,σε συνεργασία με την Ένωση Προέδρων Δήμου Τρίπολης ενόψει της ψήφισης του νέου νόμου για την Αυτοδιοίκηση και όχι μόνο...
Ευχόμαστε στους συναδέλφους προέδρους του δήμου Μεγαλόπολης καλή δύναμη να έχουμε καλή συνεργασία και καλή επιτυχία!
Σχετικά Άρθρα
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πρόεδρος Παγγορτυνιακής: "Στα υπουργεία παραπέμπουν το θέμα στην Περιφέρεια - Τον Γορτύνιο τον ενοχλεί η κοροϊδία"
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου
- Πτωχός στους Γορτύνιους: "Δεν είμαι εδώ ούτε για να χαϊδέψω αυτιά ούτε για να δώσω υποσχέσεις"






