Τουριστικό λεωφορείο κόλλησε στο Ίσαρι Μεγαλόπολης! (vd)
Ηλίας Καρράς
Tags:
Ίσαρη Μεγαλόπολης,Σχετικά Άρθρα
- Πρόκριση στον τελικό για την ομάδα των παμπαίδων U14 του ΣΕΦΑ Αρκαδικού
- Οι Water Striders στο 11th TRIPolis Rock Festival!
- Έναν σύγχρονο ηλεκτρονικό υπολογιστή δώρισε η ΕΣΕΕ στον Εμπορικό Σύλλογο Μεγαλόπολης
- Ασημένια η Νίκη Καλασούντα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 (Νότιος όμιλος Χαλκίδα)!
- Σημαντικές διακρίσεις για τον Ποδηλατικό Όμιλο Τρίπολης στο GP Brno της Τσεχίας! (εικόνες)
7 σχόλια
-
Το ποιός φταίει να το βρείτε εσείς καί νά δείτε τι θα κάνετε με αυτή τη κατάσταση.
-
ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ.
-
08:52 Γιατί το υπόλοιπο οδικό δίκτυο είναι καλό;; Η μικρή καί μοναδική ευθεία πρίν τήν αρχή τής παράκαμψης είναι δρόμος τής προκοπής;; Ούτε δύο αυτοκίνητα δεν μπορούν να συναντηθούν καί νά περάσουν.
-
Ο Τζιούμης φταίει όντως
-
OTAN ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΑΡΑ ΑΣΧΕΤΟΣ Ο ΟΔΗΓΟΣ Η ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΟΙ ΕΚΔΡΟΜΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ
-
Μα είναι δρόμοι αυτοί;;; Περνάμε από Χωρέμη καί Απιδιτσα, τι να πω;; Ούτε οι φαβελες δεν είναι έτσι. Εγκαταλειμμένα σπίτια, ερείπια με τσίγκους καί δρομάκια πού δεν χωράει ούτε παπάκι να περάσει. Πρέπει να γίνει νέος δρόμος, σύγχρονος δεδομένου ότι περνούν πούλμαν για τήν Αγία Θεοδώρα. Γινόμαστε ρεζίλι, οι Αρκάδες υποτίθεται ότι είμαστε νοικοκυραίοι. Τι θέαμα είναι αυτό καί τί χωριά;;;
-
Ο Τζιούμης φταίει. Φως φανάρι






