Δήμος Τρίπολης | Οι τρείς εκπρόσωποι που εκλέχτηκαν για τον ΦΟΔΣΑ Πελοποννήσου
Το Δημοτικό Συμβούλιο Τρίπολης συνεδρίασε το βράδυ της Τρίτης (23/1/2024), στο κτίριο της ΟΕΒΕΑ.
Για τον ΦΟΔΣΑ εκλέγονται τρεις αντιπρόσωποι. Ο Δήμαρχος πρότεινε ως τακτικά μέλη τον εαυτό του και τον Αντιδήμαρχο, Γιώργο Οικονομόπουλο. Αναπληρωματικούς πρότεινε τους Γιώργο Λαγό και Γιάννη Χασάπη.
Ο κ. Σμυρνιώτης πρότεινε τον εαυτό του και τον κ. Βέρρο για αναπληρωματικό.
Επίσης, αυτοπροτάθηκε ο κ. Γούργαρης που δεν εκλέχτηκε.
Μετά από ψηφοφορία εκλέχτηκαν ως τακτικά μέλη οι Κώστας Τζιούμης, Γιώργος Οικονομόπουλος και Γιάννης Σμυρνιώτης με τους αναπληρωματικούς τους.
Σχετικά Άρθρα
- Κώστας Τζιούμης: «Ο ανδριάντας του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη επιστρέφει ατσαλωμένος και ανανεωμένος»
- Παράταση εγγραφών σε βρεφικούς-παιδικούς σταθμούς του Δήμου Τρίπολης
- ΕΚΟ ACROPOLIS RALLY Road Safety το Σάββατο στο Λεβίδι
- Ο Δήμος Τρίπολης πρωτοπορεί με το ευρωπαϊκό πρόγραμμα GREENLINK (εικόνες)
- Δωρεάν καλοκαιρινό Sports camp στο ΔΑΚ Τρίπολης - Η ανακοίνωση για τις αιτήσεις!






