Μητροπολίτης Χρυσόστομος: "Σεβαστεῖτε τά παιδιά. Μή τούς στερεῖτε τό δικαίωμα νά ἀπολαύσουν τήν οἰκογένεια μέ πατέρα καί μητέρα"
Σχετικά Άρθρα
- Tyros Triathlon: μια παρέα με καρδιά, ένα event με υψηλά standards
- Συνεχίζεται με θετικά αποτελέσματα το πρόγραμμα καταπολέμησης κουνουπιών στον Δήμο Τρίπολης (εικόνες)
- Ίδρυση νέου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου και Ειδικού Νηπιαγωγείου στην Τρίπολη | Τζιούμης: «Στηρίζουμε στην πράξη τα παιδιά και τις οικογένειές τους»
- Παγγορτυνιακή Ένωση | Προτείνει κινητοποιήσεις σε διόδια Νεστάνης και Υπουργείο Υποδομών!
- Στην Τρίπολη ο Πρόεδρος του ΟΠΕΚΑ - Συναντήθηκε με τα στελέχη της Περιφερειακής Διεύθυνσης
7 σχόλια
-
@4.44 Γιώργη μου φαίνεται ακούω τις προβατίνες να βελάζουν. Δεν πετάγεσαι να τις αρμέξεις; Κι άσε κατά μέρος τα σχόλια ρε μάγκα
-
10:30 Προσπαθεί να επιβάλει τη γνώμη του στους άλλους; Πώς το συμπέρανες αυτό; Σε πλησίασε και σου κόλλησε κανα περίστροφο στον κρόταφο και σου είπε να τα δεχτείς αυτά που λέει διαφορετικά σε καθαρίζει; Ρε σεις τι ληγμένα παίρνετε μερικοί; Σοβαρά τώρα;
-
10.30 Αυτό διορθώνεται εύκολα. Τράβα και γ@μ@@ου. Είδες; Εσύ τουλάχιστον δεν είσαι τώρα πια άγαμος. Σου ευχήθηκα με όλη μου την καρδιά
-
@10.30 Καλά κάνει και έχει άποψη και δεν θα σε ρωτήσει κιόλας. Ποιός σου είπε εσένα ότι πρέπει κάποιος να έχει κάνει γάμο ή να έχει παιδιά για να μπορεί να εκφέρει τη γνώμη του σε θέματα οικογένειας; Αυτός δηλαδή δεν προέρχεται από οικογένεια; Και από πού προκύπτει ότι προσπάθεί να "επιβάλλει" τη γνώμη του στους άλλους; Εξανάγκασε κάποιον να την αποδεχτεί ή να την ασπαστεί με το ζόρι; Αν θέλεις τον ακούς, αν δεν θέλεις απλά προσπερνάς και συνεχίζεις το κατιναριό και το κουτσομπολίκι σε άλλο άρθρο. Μάλλον εσύ είσαι αυτός που πρέπει να κοιτάξει τη δουλειά του. Άντε γιατί τό' χετε ξεφτιλίσει μερικοί με την ξινίλα και την κακομοιριά σας. Ανώνυμοι σχολιαστές της φάπας
-
04:44 Γιατί εσένα ποιός σε ρώτησε; Τράβα κοιμήσου ξενύχτη κλαρινογαμπρέ
-
Αυτό το κακό που κάποιος είναι άγαμος και άτεκνος από επιλογή του παρ' όλα αυτά όχι μόνο έχει άποψη για την οικογένεια και την ανατροφή των παιδιών αλλά προσπαθεί να την επιβάλει και στους άλλους, πρέπει να λάβει τέλος.
Οι ιερείς δεν έχουν ούτε επιστημονική κατάρτιση ούτε επαφή ούτε αρμοδιότητα. Καλό θα ήταν να κοιτάξουν τη δουλειά τους και να αφήσουν αυτά τα θέματα στους επιστήμονες. -
Εσένα ποιός σε ρώτησε;






