Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος: "Δέλλα, είσαι το παράδειγμα που πρέπει να δείχνουμε στους γιούς μας"
Σχετικά Άρθρα
- Το Πόθεν Έσχες 2025 του Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου
- "Μεγάλο σχολείο" | Ο Γιάννης Νικολάου για τα 6 χρόνια συνεργασίας με τον Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλο
- Γερουλάνος: "Ελπίζω να μην είναι οριστικό το αντίο του Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου στη Βουλή"
- Η τελευταία ομιλία του Οδυσσέα στη Βουλή: "Αποχωρώ υπερήφανα - Η χώρα δεν έχει ισχυρή αντιπολίτευση - Πάλεψα για την Αρκαδία με όλες μου τις δυνάμεις" (vd)
- Κωνσταντινόπουλος: "Το κόμμα Τσίπρα θα είναι 2ο ή 3ο στην Αρκαδία - «Εάν είχα πρόβλημα που λένε με τον Βαγγέλη Γιαννακούρα, δε θα έδινα την έδρα"!
11 σχόλια
-
Τελικά εσύ εφταιγες που το ΠΑΣΟΚ δεν πήγαινε καλά. Τώρα παλεύει για την τρίτη θέση με την Καριστιανού
-
Δηλαδή Οδυσσεύς έχεις δει κάποιο όνειρο ότι θα τα κακαρώνουμε ο ένας πίσω από τον άλλο και θα πρέπει να παραδειγματιστούν τα παιδιά;;;
Μήπως βρε παιδάκι μου τώρα που έφυγες από το μαντρί έχεις αρχίσει και λες ότι σου έρθει;;; -
Δηλαδή Οδυσσεύς έχεις δει κάποιο όνειρο ότι θα τα κακαρώνουμε ο ένας πίσω από τον άλλο και θα πρέπει να παραδειγματιστούν τα παιδιά;;;
Μήπως βρε παιδάκι μου τώρα που έφυγες από το μαντρί έχεις αρχίσει και λες ότι σου έρθει;;; -
Έγραψε κάτι ο άνθρωπος για τον θρύλο Τραϊανό,και τα τσιράκια από κάτω βγάζουν χολή για το ΠΑΣΟΚ!!!!
Όχι τυχαία τσιράκια,αλλά τα δικά του!!!! -
Είναι κρίμα που το ΠΑΣΟΚ δεν έχει τέτοια στελέχη ενεργά. Είναι λυπηρό σε μια φτωχή κοινοβουλευτική δύναμη να λείπουν άτομα με σοβαρή πολιτική και ήθος
-
Καλά δεν στενοχωρουνται και πολύ στο ΠΑΣΟΚ και ας κινδυνεύει να μη βγάλει εδρα στη Αρκαδία.
Ο τωρινος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ πρώτος σέρνει το χορό -
Ευτυχώς που έφυγες σαν κύριος γιατί οι άλλοι θα το διαλύσουν το μαγαζί.
-
παει η έδρα στην Αρκαδία
-
Τραϊανός λέγεται και δεν αποκαλούμε κάποιον με το επώνυμο
-
Ευτυχώς που σε διέγραψαν και τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ έχουν πάρει την ανηφόρα!
-
Είναι αισθητή η απουσία σου και από το ΠΑΣΟΚ και από την Αρκαδία






