Λύκειον των Ελληνίδων | Ένα μικρό γλέντι μετά την Παρέλαση για την Άλωση της Τριπολιτσάς! (vd)
Ένα μικρό γλέντι μετά την Παρέλαση για την Άλωση της Τριπολιτσάς, στήθηκε στο χώρο του Λύκειον των Ελληνίδων Τριπόλεως.
"Ευχαριστούμε ιδιαίτερα το αδελφό Λύκειον των Ελληνίδων Πατρών, το οποίο με την Πρόεδρό του κ. Κατερίνα Πολυκρέτη, συμμετείχε σήμερα μαζί μας στις εορταστικές εκδηλώσεις της πόλης, όπως επίσης τον Μορφωτικό Όμιλο Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου για την ξεχωριστή παρουσία του, φέρνοντας το Ρουμελιώτικο χρώμα στον Μοριά, με την ευχή να ανταμώσουμε ξανά !"
Σχετικά Άρθρα
- Σήμερα οι Γορτύνιοι στο Περιφερειακό Συμβούλιο!
- School of Dance Tripolis | Μην χάσετε το βράδυ την ετήσια παράσταση της σχολής!
- Τατούλης για Πτωχό: "Δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να ταυτίσει την Πελοπόννησο με την «Ομάδα Αλήθειας»"
- Άνοιξαν οι εγγραφές για τον Κολοκοτρώνειο Δρόμο!
- Παιδικό Εργαστήρι Ζωγραφικής στην Τρίπολη!






