Η στιγμή της άφιξης του κ. Σταύρου Δέμου στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Βασιλείου (vd)
Εμφανώς συγκινημένος, αλλά και ικανοποιημένος από την αίσια έκβαση των πραγμάτων, ο κ. Σταύρος Δέμος έφτασε νωρίς το πρωί στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Βασιλείου για να παραστεί στα εγκαίνια του ανελκυστήρα που τοποθετήθηκε με δική του δωρεά.
Ο κ. Δέμος συνοδευόμενος από μέλη της οικογένειάς του, πήγε απευθείας στο χώρο του ανελκυστήρα και αμέσως θέλησε να διαπιστώσει το έργο που έγινε εκεί.
Δείτε το βίντεο του "Καλημέρα Αρκαδία"!
Σχετικά Άρθρα
- Με διαδρομές στην Αρκαδία ο αγώνας Tour du Péloponnèse
- Σήμερα | Ο σταθμός του ΟΣΕ θα μεταμορφωθεί σε θερινό σινεμά!
- Η Τσακωνιά στη LINGUA Community της Microsoft!
- Θέλετε την αλήθεια για τα 6.000.000 € της Γορτυνίας;
- Ιστορική εξέλιξη για τη Βόρεια Κυνουρία | Εντάχθηκε η ανέγερση του νέου Δημαρχείου στο Πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης»






