Η στιγμή της άφιξης του κ. Σταύρου Δέμου στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Βασιλείου (vd)
Εμφανώς συγκινημένος, αλλά και ικανοποιημένος από την αίσια έκβαση των πραγμάτων, ο κ. Σταύρος Δέμος έφτασε νωρίς το πρωί στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Βασιλείου για να παραστεί στα εγκαίνια του ανελκυστήρα που τοποθετήθηκε με δική του δωρεά.
Ο κ. Δέμος συνοδευόμενος από μέλη της οικογένειάς του, πήγε απευθείας στο χώρο του ανελκυστήρα και αμέσως θέλησε να διαπιστώσει το έργο που έγινε εκεί.
Δείτε το βίντεο του "Καλημέρα Αρκαδία"!
Σχετικά Άρθρα
- Τρίπολη | 21 ειδικά διαμορφωμένα πλαίσια ανακοινώσεων σε διάφορα κεντρικά σημεία της πόλης!
- Visit Peloponnese: Η Πελοπόννησος περνά στη νέα εποχή του τουρισμού
- Τζιούμης: «Υποδεχόμαστε στο δήμο μας μετά από δεκαετίες το EKO Acropolis Rally» - Κοινή συνέντευξη με Βαρδιάμπαση (vd)
- Σωματείο Κουρέων - Κομμωτών Τρίπολης | Γιορτάζει το εξωκλήσι των Δώδεκα Αποστόλων
- Κοσμάς Αρκαδίας | Εκδηλώσεις για τη γιορτή των Αγίων Αναργύρων Κοσμά και Δαμιανού






