Διευθυντής - Καθηγητές 3ου Γυμνασίου Τρίπολης | Αγανάκτηση για τις ζημιές στο σχολείο - Αποκαταστάθηκαν άμεσα - Ζητούν μέτρα προστασίας
Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου Γυμνασίου Τρίπολης, εκφράζουμε τη θλίψη και την αγανάκτησή μας για την αποτρόπαια πράξη της εισβολής και του βανδαλισμού που υπέστη το σχολείο μας το απόγευμα της Τετάρτης 10 Ιανουαρίου 2024. Το σχολείο είναι χώρος μόρφωσης και πολιτισμού, στον οποίο οι εκπαιδευτικοί καθημερινά καταθέτουμε όλες μας τις δυνάμεις για τη διαπαιδαγώγηση και την προετοιμασία των μαθητών μας για τη μελλοντική τους εξέλιξη. Δεν κατανοούμε, δεν αποδεχόμαστε και απευχόμαστε παρόμοια περιστατικά στο μέλλον. Οι φθορές και η λειτουργία του σχολείου αποκαταστάθηκαν άμεσα . Ευχαριστούμε για την άμεση ανταπόκριση τον Δήμο Τρίπολης και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας. Ζητούμε από την Πολιτεία να λαμβάνονται έγκαιρα όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία του σχολείου, των μαθητών και των εκπαιδευτικών.
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ 3ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
ΚΑΡΑΤΖΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Σχετικά Άρθρα
- Θέλετε την αλήθεια για τα 6.000.000 € της Γορτυνίας;
- Ιστορική εξέλιξη για τη Βόρεια Κυνουρία | Εντάχθηκε η ανέγερση του νέου Δημαρχείου στο Πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης»
- Παγγορτυνιακή: "Θετική εξέλιξη τα 6 εκ. € αλλά δεν κλείνει ο λογαριασμός"
- Βλάσης: "Απαντάμε με έργα - Νέα χρηματοδότηση 6 εκ. € για την Γορτυνία"
- Παπαντωνόπουλος και Μάρκος στο τμήμα scouting της ΠΑΕ ASTERAS AKTOR






