Η Πρέσβειρα της Γαλλίας στην Ελλάδα ευχαριστεί τον Κώστα Τζιούμη!
Η Laurence AUER, Πρέσβειρα της Γαλλίας στην Ελλάδα, με αφορμή την υποδοχή της Ολυμπιακής Φλόγας στον Δήμο Τρίπολης, απέστειλε ευχαριστήρια επιστολή προς τον Δήμαρχο κ. Κωνσταντίνο Τζιούμη.
Στην επιστολή, αναφέρει: «Σας ευχαριστώ θερμά για την υποδοχή που είχατε την καλοσύνη να επιφυλάξετε στην αποστολή μας. Το πέρασμα της ολυμπιακής φλόγας από την πόλη σας ήταν μια σημαντική στιγμή στον δρόμο για τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες.
Σας παρακαλώ να δεχτείτε τη διαβεβαίωση της βαθύτατης εκτίμησής μου.
Laurence AUER»
Tags:
Laurence AUER, Κώστας Τζιούμης, Ολυμπιακή Φλόγα, Δήμος Τρίπολης, Πρέσβειρα Γαλλίας στην Ελλάδα,Σχετικά Άρθρα
- Ένα μικρό διαμάντι παράδοσης στο χωριό Τουρκολέκα Αρκαδίας
- Στην Τρίπολη η Όλγα Κεφαλογιάννη και ο Κώστας Κατσαφάδος - Οι επαφές της Υπουργού Τουρισμού και του Υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης (εικόνες)
- Οι ψεκασμοί δακοκτονίας στην Αρκαδία (26.6.2026- 1.7.2026)
- 11 προσλήψεις στην Περιφέρεια Πελοποννήσου
- Πέντε αθλητές του Π.Ο. Τρίπολης στην προετοιμασία της Εθνικής Ομάδας Πίστας στα Χανιά!






