4η μέρα κατάληψης στο 1ο Γυμνάσιο Τρίπολης
Συνεχίζεται για 4η μέρα η κατάληψη στο 1ο Γυμνάσιο Τρίπολης. Να υπενθυμίσουμε ότι η παρακολούθηση των μαθημάτων γίνεται μέσω WebEx, ενώ κάποια από τα βασικά αιτήματα των μαθητών είναι το θέμα των απουσιών, η έλλειψη καθηγητών σε μαθήματα όπως Μαθηματικά και Αγγλικά, διαλυμένες πόρτες στις τουαλέτες του σχολείου, έλλειψη νοσηλεύτριας, έλλειψη φύλακα κλπ.
Τα μαθήματα στο 1ο Λύκειο γίνονται κανονικά.
Πηγή: https://www.drt915.gr
Σχετικά Άρθρα
- Το Χορευτικό Συγκρότημα του Δήμου Νότιας Κυνουρίας αφηγείται ... χορεύοντας!
- Ένα μικρό διαμάντι παράδοσης στο χωριό Τουρκολέκα Αρκαδίας
- Στην Τρίπολη η Όλγα Κεφαλογιάννη και ο Κώστας Κατσαφάδος - Οι επαφές της Υπουργού Τουρισμού και του Υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης (εικόνες)
- Οι ψεκασμοί δακοκτονίας στην Αρκαδία (26.6.2026- 1.7.2026)
- 11 προσλήψεις στην Περιφέρεια Πελοποννήσου






