Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης βραβεύτηκε σε Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό! (vd)
3ο Βραβείο στον 6ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Οπτικοακουστικής Δημιουργίας: ”Τα σχολεία εκπέμπουν στην ΕΡΤ”:
Ένα μεγάλο μπράβο στους περσινούς μαθητές μου της ΣΤ1 τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Τρίπολης για την εξαιρετική προσπάθεια!!
Ένα τεράστιο ευχαριστώ στην συνάδελφο και δασκάλα του τμήματος κα Γιωργία Δημητροπούλου καθώς και στην Διευθύντρια του σχολείου κα Αρκαμούζη Κυριακή, για την συνεργασία μας!!
Επίσης πολλές ευχαριστίες στον κ Ζαχαρόπουλο για την παραχώρηση της συνέντευξης στον χώρο των υπογείων του δικαστικού Μεγάρου Τρίπολης.
Η ταινία μας είναι ένα μάθημα της νεότερης τοπικής μας ιστορίας όχι μόνο για μικρούς αλλά και για μεγάλους!
Σχετικά Άρθρα
- Δημητσάνα | Νέες ρυθμιστικές πινακίδες στο γεφύρι του Σερά
- Βλάσης: "Καταπληκτικά τα νέα και για το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας!"
- Εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για την ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας!
- ΕΠΙΣΗΜΟ | Το κολυμβητήριο της Τρίπολης ανοίγει την Πέμπτη (25.6.2026) - Οι ώρες κοινού και η "Αθλητική Ταυτότητα"
- Φόρος τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου στο Α' Νεκροταφείο - Δίπλα στον Ανδρουλάκη ο Βαγγέλης Γιαννακούρας (εικόνες)






