Παπαδημητρίου για την κατάληψη στο ΕΠΑΛ: "Καίγονται θρανία, ίσως γίνονται και άλλες καταστροφές - Εισαγγελέας υπάρχει;"
Σχετικά Άρθρα
- Παπαθανάσης | Μίλησε για επενδύσεις που θα δημιουργήσουν 1284 θέσεις εργασίας στην περιοχή του δήμου Μεγαλόπολης! (vd)
- Η Αδελφότητα Δημητσανιτών τίμησε τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο για την προσφορά του στην Εκκλησία και την κοινωνία (vd)
- Τις εμβληματικές επενδύσεις από τις φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη επισκέφθηκαν Χατζηδάκης και Κυρανάκης (εικόνες)
- «Το τελευταίο σημείωμα» θα προβληθεί στο Άστρος
- To τμήμα Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης της ΑΕΚ Τρίπολης στο "επιλέγω ζωή"
8 σχόλια
-
Κι αφού αναρωτιέσαι ρε γίγαντα της αυτοδιοίκησης αν υπάρχει εισαγγελέας, γιατί δεν κλείνεις ένα ραντεβού μαζί του να πας να του το πεις από κοντά και να τον μαλώσεις; Τι φοβάσαι;
-
Δήμος φυσικά και υπάρχει Ζήκο μου και γι' αυτό έχει ήδη ενημερώσει την αστυνομία αλλά χωρίς εισαγγελική εντολή η αστυνομία απαγορεύεται να παρέμβει Ζήκο μου, δεν το γνωρίζεις αυτό; Ο δήμος τι άλλο θέλεις να σου κάνει Ζήκο μου; Να κάνουν ντου με το έτσι θέλω ο Τζιούμης με τους αντιδημάρχους και να αρχίσουν τις σφαλιάρες; Ρώτα αν δεν ξέρεις, δεν είναι κακό. ΟΚ Ζήκο μου;
-
Καλά τα λες Σωτηράκη, έχεις δίκιο ,ο Δήμος τι μπορεί να κάνει ;
Να επέμβει ο ίδιος μέσα στο ΕΠΑΛ να κάνει έφοδο ο δήμος;
Η αστυνομία το καταλαβαίνω ο εισαγγελέας το καταλαβαίνω αλλά ο Δήμος τι να κάνει; -
Το έχεις καβαλήσει το καλάμι για τα καλά βλέπω.
-
Συγχαρητήρια στα παιδιά που κάνουν κατάληψη με κουκούλα αλλά και στους γονείς που τους έχουν δώσει αυτοί την ανατροφή... Επίσης οι καθηγητές νομίζω ότι γνωρίζουν ποια παιδιά είναι εκτός κατάληψης για να καταλάβουν ποια είναι εντός κατάληψης!!! Επίσης και η γονείς ξέρουν αν τα παιδιά τους πάνε για μάθημα ή για κατάληψη...
-
Τρεις μέρες κάνουν όλοι το μουγκό.Οταν θα λήξει όλοι οι αρμόδιοι θα είναι λαλιστατοι και θα ψάχνουν ν αποδώσουν ευθύνες, ξεχνώντας τις δικές τους
-
Μάκη σε ποια τρύπα έχεις κρυφτεί
-
Όλα δουλεύουν ρολόι!!! Αύριο δε θα έχουν καρέκλες να κάτσουν...






