Νέες διαβάσεις πεζών στην Τρίπολη - Η ανακοίνωση του Αντιδημάρχου Κοττή (εικόνες)
Σχετικά Άρθρα
- Δημητσάνα | Νέες ρυθμιστικές πινακίδες στο γεφύρι του Σερά
- Βλάσης: "Καταπληκτικά τα νέα και για το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας!"
- Εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για την ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας!
- ΕΠΙΣΗΜΟ | Το κολυμβητήριο της Τρίπολης ανοίγει την Πέμπτη (25.6.2026) - Οι ώρες κοινού και η "Αθλητική Ταυτότητα"
- Φόρος τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου στο Α' Νεκροταφείο - Δίπλα στον Ανδρουλάκη ο Βαγγέλης Γιαννακούρας (εικόνες)
5 σχόλια
-
Κλείστε τις λακούβες που ανοίγει η ΔΕΥΑΤ πρώτα γιατί είναι θέμα χρόνου να έχουμε σοβαρά ατυχήματα και αφήστε τα παχιά λόγια και τις φωτογραφίες
-
16.27 Ο δήμος θα σου κάνει εσένα μαθήματα οδικής συμπεριφοράς; Με ποιά αρμοδοιότητα; Τελευταία φορά που θυμάμαι, ήταν η τροχαία υπεύθυνη για αυτό. Κάπου τα έχετε μπλέξει τα πράγματα μερικοί...οέο
-
Καλά κάνετε....έτσι έπρεπε να είναι (αν κ βέβαια το να βάφεις διάβαση πανω σε οδοστρωμα με καθίζηση ή φρεάτιο μάλλον δείχνει λίγη προχειρότητα....εντάξει ζούμε με λίγη. Μαθήματα οδικής συμπεριφοράς δίποδων, δίτροχων και τετράτροχων πότε θα κάνετε;; Που δεν υπάρχει πεζός να πηγαίνει από το πεζοδρόμιο και δεν υπάρχει οδηγός που να σταματάει σε διάβαση; οεο;
-
Κάνε και σε κανένα χωριό
-
ΤΙΣ ΓΟΥΒΕΣ ΘΑ ΤΙΣ ΒΑΨΟΥΝ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!






