2ο Φοιτητικό Συνέδριο στο Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών | Αναδείχτηκε το υψηλό επίπεδο και η δυναμική των φοιτητών στην Τρίπολη
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 2ο Φοιτητικό Συνέδριο του Τμήματός μας!
Μια ημέρα γεμάτη έρευνα, καινοτομία και συγκίνηση έφτασε στο τέλος της. Το 2ο Φοιτητικό Συνέδριο του Τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών απέδειξε για ακόμα μια φορά το υψηλό επίπεδο και τη δυναμική των φοιτητών μας! 
Για πρώτη φορά φέτος, θεσπίστηκε και απονεμήθηκε το Βραβείο Εργαστηριακής Αριστείας στη μνήμη του πρόωρα χαμένου και αγαπημένου μας συναδέλφου, Κώστα Αγγελοπούλου. Είναι ο ελάχιστος φόρος τιμής σε έναν άνθρωπο που αγάπησε το Τμήμα και στάθηκε πάντα δίπλα στους φοιτητές του. Συγχαρητήρια στα παιδιά που βραβεύτηκαν!
Και του χρόνου, με ακόμα περισσότερες ιδέες και δημιουργικότητα!
Σχετικά Άρθρα
- Πρόκριση στον τελικό για την ομάδα των παμπαίδων U14 του ΣΕΦΑ Αρκαδικού
- Οι Water Striders στο 11th TRIPolis Rock Festival!
- Έναν σύγχρονο ηλεκτρονικό υπολογιστή δώρισε η ΕΣΕΕ στον Εμπορικό Σύλλογο Μεγαλόπολης
- Ασημένια η Νίκη Καλασούντα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 (Νότιος όμιλος Χαλκίδα)!
- Σημαντικές διακρίσεις για τον Ποδηλατικό Όμιλο Τρίπολης στο GP Brno της Τσεχίας! (εικόνες)






