Τίμος Κατσίπος: "Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Υπουργούς Καραμανλή, Σταϊκούρα και Δήμα για το πυροσβεστικό κλιμάκιο Άστρους"
Με αφορμή τις υπογραφές για το Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Άστρους, ο Πρόεδρος των Κτιριακών Υποδομών Τίμος Κατσίπος σημείωσε. ...Ένα δύσκολο εγχείρημα, που ξεκινήσαμε αποφασιστικά το 2020, παίρνει σάρκα και οστά!
Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Υπουργούς Υποδομών κκ Κώστα Καραμανλή, Χρήστο Σταϊκούρα και Χρήστο Δήμα , χάρη στους οποίους υλοποιείται ένα τόσο σημαντικό έργο για την περιοχή της Κυνουρίας.
Ευχαριστώ τον δήμαρχο Βόρειας Κυνουρίας Γιώργο Καμπύλη, για την ουσιαστική και παραγωγική συνεργασία του ώστε να ξεπεραστούν τα πολλά εμπόδια.
Σχετικά Άρθρα
- Ένταση για τη Γορτυνία στο περιφερειακό συμβούλιο - Διακόπηκε προσωρινά η συνεδρίαση!
- Τρίπολη | Το έθιμο του Άη-Γιάννη του Κλήδονα στον Άγιο Κωνσταντίνο (Ματζαγρά)
- Παγγορτυνιακή | Πρόταση με 8 σημεία για την αντιμετώπιση του προβλήματος της Εθνικής Οδού "Τρίπολη – Πύργος"
- Live το περιφερειακό συμβούλιο με το θέμα της Γορτυνίας!
- Γιατί δεν ξεκινούν οι εργασίες για την αποκατάσταση του Ναού Αποστόλων Πέτρου και Πάυλου στον Άγιο Πέτρο Κυνουρίας;
1 σχόλιο
-
Το ευχαριστώ για τα αυτονόητα;






