Γιατί δεν ξεκινούν οι εργασίες για την αποκατάσταση του Ναού Αποστόλων Πέτρου και Πάυλου στον Άγιο Πέτρο Κυνουρίας;
Στις 27 Μαρτίου 2026 διαβάζαμε στα site πως υπογράφηκε η σύμβαση και ξεκινούν οι εργασίες για την αποκατάσταση του Ιερού Ναού Αποστόλων Πέτρου και Πάυλου. Σχεδόν 3 μήνες μετά τίποτα δεν έχει ξεκινήσει. Ήρθε η ανάδοχος εταιρεία , τοποθέτησε τις ταμπέλες της και δυο κορδέλες και..... έχει δει κάποιος να γίνεται κάτι ????? Ο Ιουνίου φτάνει στο τέλος του......τι περιμένουν ??? Τον Αύγουστο που είναι παχιές οι μύγες ( που έλεγε και η γιαγιά μου) ή το Σεπτέμβριο που θα αρχίσουν οι βροχές????? Ένας Ναός κοσμήμα που δεύτερος δεν υπάρχει σε όλη την Πελοπόννησο καταστρέφετε μέρα με την μέρα, αγιογραφίες του 1880 -1890 σαν αυτές που βλέπετε στις φωτογραφίες καταστρέφονται σιγά σιγά..... θα κάνει κανείς κάτι ??????
Κείμενο | Άγιος Πέτρος Κυνουρίας
Σχετικά Άρθρα
- Ένταση για τη Γορτυνία στο περιφερειακό συμβούλιο - Διακόπηκε προσωρινά η συνεδρίαση!
- Τρίπολη | Το έθιμο του Άη-Γιάννη του Κλήδονα στον Άγιο Κωνσταντίνο (Ματζαγρά)
- Παγγορτυνιακή | Πρόταση με 8 σημεία για την αντιμετώπιση του προβλήματος της Εθνικής Οδού "Τρίπολη – Πύργος"
- Live το περιφερειακό συμβούλιο με το θέμα της Γορτυνίας!
- Η ομάδα Παμπαίδων U14 του Αρκαδικού κατέκτησε το Πρωτάθλημα ΕΚΑΣΚΕΝΟΠ






