Οι ασθενείς με covid στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο
Με βάση τα τελευταία στοιχεία που ανακοίνωσε η Διεύθυνση Υγείας της Περιφέρειας Πελοποννήσου για τον covid, μέχρι και την Πέμπτη 15/4.2021 στα νοσοκομεία covid-19 της Περιφέρειας, νοσηλεύονταν συνολικά: 165 άτομα και 9 από αυτά σε ΜΕΘ.
ΑΡΓΟΥΣ 23
ΝΑΥΠΛΙΟΥ 9
ΤΡΙΠΟΛΗΣ 41
ΚΟΡΙΝΘΟΥ 47 ( οι 6 ΜΕΘ )
ΣΠΑΡΤΗΣ 21
ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ 24 (οι 3 ΜΕΘ)
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Π. Νίκας, τόνισε πως δεν πρέπει να εφησυχάζουμε, πρέπει όλοι να δείχνουμε ιδιαίτερη προσοχή και να τηρούμε τα μέτρα που εισηγούνται οι ειδικοί, γιατί η προσωπική μας ευθύνη είναι αυτή που μπορεί να μας προστατέψει από την πανδημία.
Σχετικά Άρθρα
- Από την 1η Ιουλίου ψηφιακά όλα τα απογευματινά ραντεβού στα νοσοκομεία!
- Αυτός είναι ο μέσος χρόνος αναμονής στα Επείγοντα του Παναρκαδικού Νοσοκομείου!
- "Θέαση και Ίαση" | Έκθεση ζωγραφικής στο χώρο του Παναρκαδικού Νοσοκομείου (vd)
- Προσωρινός ανάδοχος για την ενεργειακή αναβάθμιση του Παναρκαδικού Νοσοκομείου
- Έκθεση ζωγραφικής στην παλαιά είσοδο του Παναρκαδικού Νοσοκομείου






