Για τρίτη συνεχόμενη ημέρα μειώθηκαν οι ασθενείς με covid στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο
Με βάση τα τελευταία στοιχεία που ανακοίνωσε η Διεύθυνση Υγείας της Περιφέρειας Πελοποννήσου για τον covid, μέχρι και την Τετάρτη 12 Μαΐου, στα νοσοκομεία covid-19 της Περιφέρειας νοσηλεύονταν συνολικά 114 άτομα (τα 7 σε ΜΕΘ) και συγκεκριμένα, στο Νοσοκομείο Αργους 11, στο Νοσοκομείο Ναυπλίου 10, στο Παναρκαδικό Τρίπολης 26, στο Νοσοκομείο Κορίνθου 39 (τα 6 σε ΜΕΘ), στο Νοσοκομείο Σπάρτης 10 και στο Νοσοκομείο Καλαμάτας 18 (το 1 σε ΜΕΘ).
Αν και την Τρίτη ανακοινώθηκαν 38 και την Τετάρτη 28 κρούσματα, είναι ενθαρρυντικό ότι οι νοσηλευόμενοι μειώθηκαν από 36 σε 28 και πλέον σε 26, ενώ μέχρι πριν λίγο καιρό ήταν σχεδόν 50.
Σχετικά Άρθρα
- Από την 1η Ιουλίου ψηφιακά όλα τα απογευματινά ραντεβού στα νοσοκομεία!
- Αυτός είναι ο μέσος χρόνος αναμονής στα Επείγοντα του Παναρκαδικού Νοσοκομείου!
- "Θέαση και Ίαση" | Έκθεση ζωγραφικής στο χώρο του Παναρκαδικού Νοσοκομείου (vd)
- Προσωρινός ανάδοχος για την ενεργειακή αναβάθμιση του Παναρκαδικού Νοσοκομείου
- Έκθεση ζωγραφικής στην παλαιά είσοδο του Παναρκαδικού Νοσοκομείου
1 σχόλιο
-
Αρκαδία: που είναι το πρόβλημα;
Αρκαδία 86.000 πληθυσμό 28 κρούσματα
Μεσσηνία 160.009 πληθισμο 7 Κρούσματα...
Θα μας απαντήσει κανεις αρμόδιος τι ακριβώς συμβαίνει σε διπλανούς νομούς;
Πολλά ακουγονται.






