Η Παναγιώτα Γιαννακά για τον ένα χρόνο λειτουργίας του "Συλλόγου Φίλων Κέντρου Υγείας Δημητσάνας" (ήχος)
Με την συμπλήρωση ενός χρόνου λειτουργίας του "Συλλόγου Φίλων Κέντρου Υγείας Δημητσάνας", η Παναγιώτα Γιαννακά, απαντώντας σε ερωτήσεις του Σταύρου Ζορμπαλά, αναφέρθηκε στο σκοπό για τον οποίο ιδρύθηκε ο Σύλλογος και στις δράσεις του μέσα σε αυτόν το χρόνο.
Τόνισε την προσπάθεια εξωστρέφειας του Συλλόγου να ανοιχτεί στην τοπική κοινωνία.
Αναφέρθηκε επίσης στα επόμενα βήματα για την νέα χρονιά.
Σχετικά Άρθρα
- Τζιούμης: «Υποδεχόμαστε στο δήμο μας μετά από δεκαετίες το EKO Acropolis Rally» - Κοινή συνέντευξη με Βαρδιάμπαση (vd)
- Σωματείο Κουρέων - Κομμωτών Τρίπολης | Γιορτάζει το εξωκλήσι των Δώδεκα Αποστόλων
- Κοσμάς Αρκαδίας | Εκδηλώσεις για τη γιορτή των Αγίων Αναργύρων Κοσμά και Δαμιανού
- Φιλανθρωπικός αγώνας παλαιμάχων στην Τρίπολη με στόχο τη στήριξη των παιδιών του Συλλόγου «Πίστη»
- Δήμαρχος Γορτυνίας: "Θετική εξέλιξη η νέα χρηματοδότηση 6.000.000 €" - Προανήγγειλε νέες κινητοποιήσεις στα Υπουργεία!






