Η Παναγιώτα Γιαννακά για τον ένα χρόνο λειτουργίας του "Συλλόγου Φίλων Κέντρου Υγείας Δημητσάνας" (ήχος)
Με την συμπλήρωση ενός χρόνου λειτουργίας του "Συλλόγου Φίλων Κέντρου Υγείας Δημητσάνας", η Παναγιώτα Γιαννακά, απαντώντας σε ερωτήσεις του Σταύρου Ζορμπαλά, αναφέρθηκε στο σκοπό για τον οποίο ιδρύθηκε ο Σύλλογος και στις δράσεις του μέσα σε αυτόν το χρόνο.
Τόνισε την προσπάθεια εξωστρέφειας του Συλλόγου να ανοιχτεί στην τοπική κοινωνία.
Αναφέρθηκε επίσης στα επόμενα βήματα για την νέα χρονιά.
Σχετικά Άρθρα
- Διάλογοι για την Ορεινότητα την Παρασκευή στη Δημητσάνα
- Παράλιο Άστρος | Σύστημα αυτόνομης πρόσβασης στη θάλασσα για άτομα με αναπηρία και κινητικά προβλήματα στην παραλία "Καλλιστώ"
- Βλάσης για Μεγαλόπολη | Στην τελική ευθεία το Βιομηχανικό Πάρκο, έρχονται επενδύσεις με 1300 θέσεις εργασίας, προχωρούν οι φυλακές!
- Τρίπολη | 21 ειδικά διαμορφωμένα πλαίσια ανακοινώσεων σε διάφορα κεντρικά σημεία της πόλης!
- Visit Peloponnese: Η Πελοπόννησος περνά στη νέα εποχή του τουρισμού






