"Προλαμβάνω" | Δωρεάν εξετάσεις για παχύσαρκα άτομα
Τη δυνατότητα επέκτασης της ιατρικής υποστήριξής τους θα έχουν πλέον τα παχύσαρκα άτομα σε περίπτωση ανησυχητικών ευρημάτων στον καρδιολογικό έλεγχο, όπως ανακοίνωσε η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη μέσω ανάρτησής της στο Instagram.
Όπως δήλωσε η υπουργός: «Όσοι πολίτες εντοπίζονται στο πλαίσιο του προγράμματος “ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ” να έχουν σοβαρή παχυσαρκία, θα εξετάζονται δωρεάν από ενδοκρινολόγο και θα λαμβάνουν δωρεάν φαρμακευτική αγωγή».
Όπως δήλωσε η υπουργός: «Όσοι πολίτες εντοπίζονται στο πλαίσιο του προγράμματος “ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ” να έχουν σοβαρή παχυσαρκία, θα εξετάζονται δωρεάν από ενδοκρινολόγο και θα λαμβάνουν δωρεάν φαρμακευτική αγωγή».
Σχετικά Άρθρα
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πρόεδρος Παγγορτυνιακής: "Στα υπουργεία παραπέμπουν το θέμα στην Περιφέρεια - Τον Γορτύνιο τον ενοχλεί η κοροϊδία"
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου
- Πτωχός στους Γορτύνιους: "Δεν είμαι εδώ ούτε για να χαϊδέψω αυτιά ούτε για να δώσω υποσχέσεις"






