Μια ευχάριστη επίσκεψη στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο Τρίπολης!
Με μεγάλη χαρά υποδεχθήκαμε σήμερα μαθητές από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης.
Οι μαθητές της Γ’ τάξης Δημοτικού, στο πλαίσιο της δράσης ¨Περπατώ για την αγάπη¨, συνοδευόμενοι από τις δασκάλες τους κ.κ. Μανωλοπούλου Παναγιώτα και Λυμπέρη Ευσταθία, τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα κάλαντα, ενώ στην συνέχεια προσέφεραν δώρα για τους μικρούς μας ασθενείς που νοσηλεύονται στην Παιδιατρική Κλινική του Νοσοκομείου μας.
Η Διοικήτρια ευχαρίστησε τους ευγενικούς επισκέπτες και τους ευχήθηκε υγεία, καλή σταδιοδρομία και καλές γιορτές.
Η Διοικήτρια
Εύη Παπαγεωργίου


Tags:
Παναρκαδικό Νοσοκομείο,Σχετικά Άρθρα
- To τμήμα Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης της ΑΕΚ Τρίπολης στο "επιλέγω ζωή"
- Χατζηδάκης - Κυρανάκης - Βλάσης | Ανακοινώσεις για πιο μόνιμες λύσεις στη Γορτυνία, έργα στη Μεγαλόπολη και επενδύσεις στη ΒΙΠΕ Τρίπολης
- Έκθεση Ζωγραφικής και Πηλού το Σαββατοκύριακο στο Παράλιο Άστρος
- Επιθεώρηση για αντιπλημμυρικά και αντιπυρικά έργα στην περιοχή του Δασαρχείου Βυτίνας (εικόνες)
- Με φανέλες του Αστέρα Χατζηδάκης, Κυρανάκης και Βλάσης! (εικόνες)






