Σε ζεστή και εορταστική ατμόσφαιρα η κοπή Βασιλόπιτας της ΣΑΕΚ του Παναρκαδικού Νοσοκομείου (εικόνες)
Με ιδιαίτερη χαρά πραγματοποιήθηκε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας της ΣΑΕΚ ΠΓΝ Τρίπολης, σε μια ζεστή και εορταστική ατμόσφαιρα, γεμάτη αισιοδοξία και χαμόγελα.
"Ευχόμαστε το νέο έτος να είναι δημιουργικό, γεμάτο υγεία, πρόοδο και επιτυχίες.
Θερμές ευχές σε όλους τους εκπαιδευτές για δύναμη και έμπνευση στο σημαντικό έργο τους, καθώς και στους καταρτιζόμενους μας για γόνιμη μάθηση, προσωπική εξέλιξη και επίτευξη των στόχων τους.
Καλή και παραγωγική χρονιά σε όλους!!" τονίζει η Γωγώ Μαργιώλου, σε ανάρτησή της.
Σχετικά Άρθρα
- School of Dance Tripolis | Μην χάσετε το βράδυ την ετήσια παράσταση της σχολής!
- Τατούλης για Πτωχό: "Δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να ταυτίσει την Πελοπόννησο με την «Ομάδα Αλήθειας»"
- Άνοιξαν οι εγγραφές για τον Κολοκοτρώνειο Δρόμο!
- Παιδικό Εργαστήρι Ζωγραφικής στην Τρίπολη!
- Πάνω από 100 αθλητές στο 12ο Τουρνουά Πολεμικών Τεχνών στη Δημητσάνα - Βραβεύσεις από τους Αετούς Γορτυνίας! (εικόνες)






