"Θέαση και Ίαση" | Έκθεση ζωγραφικής στο χώρο του Παναρκαδικού Νοσοκομείου (vd)
Έκθεση ζωγραφικής σε ένα διαφορετικό χώρο διοργάνωσαν οι Επιβάτες στο Τρένο του Πολιτισμού.
Αυτή τη φορά επέλεξαν το ισόγειο στην παλιά είσοδο του Παναρκαδικού Νοσοκομείου για να εκθέσουν τα έργα τους.
Τίτλος της έκθεσης "Θέαση και Ίαση". Αυτό που βλέπουμε μπορεί να βοηθήσει στην ίαση. Θέαση και Ίαση είναι πράγματα αλληλένδετα.
Η Διοικήτρια του Νοσοκομείου κα. Παπαγεωργίου, όπως και οι λοιποί συμμετέχοντες στην έκθεση μίλησαν για την θεραπευτική δύναμη της ζωγραφικής και γενικότερα της τέχνης.
Επιπλέον η κα. Παπαγεωργίου αναφέρθηκε και στα θέματα που αφορούν στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο Τρίπολης.
Σχετικά Άρθρα
- Πρόκριση στον τελικό για την ομάδα των παμπαίδων U14 του ΣΕΦΑ Αρκαδικού
- Οι Water Striders στο 11th TRIPolis Rock Festival!
- Έναν σύγχρονο ηλεκτρονικό υπολογιστή δώρισε η ΕΣΕΕ στον Εμπορικό Σύλλογο Μεγαλόπολης
- Ασημένια η Νίκη Καλασούντα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 (Νότιος όμιλος Χαλκίδα)!
- Σημαντικές διακρίσεις για τον Ποδηλατικό Όμιλο Τρίπολης στο GP Brno της Τσεχίας! (εικόνες)






