Τρεις μετεγγραφές για τον Ηρακλή Βερβένων
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ηρακλή Βερβένων είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας με τους ποδοσφαιριστές Μιχάλη Ρεντούλη , Κώστα Σκαντζό και Άγγελο Μπαμπαράκο για την σεζόν 2024-2025.
Σε ηλικία 17 ετών και οι τρεις έρχονται να προσθέσουν ταλέντο στο νεανικό σύνολό μας.
Ο Μιχάλης αγωνίζεται στις θέσεις της επίθεσης και έχει ξεκινήσει την καριέρα του από τον ΑΕΕΣ Κορακοβουνίου.
Ο Άγγελος αγωνίζεται στην δεξιά πτέρυγα και έχει ξεκινήσει την καριέρα του από τον Πανθυρεατικό.
Σας καλωσορίζουμε στην οικογένεια του Ηρακλή. Σας ευχόμαστε υγεία και να πραγματοποιηθούν όλοι οι στόχοι μας.
Tags:
Ηρακλής Βερβένων,Σχετικά Άρθρα
- Δημητσάνα | Νέες ρυθμιστικές πινακίδες στο γεφύρι του Σερά
- Βλάσης: "Καταπληκτικά τα νέα και για το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας!"
- Εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για την ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας!
- ΕΠΙΣΗΜΟ | Το κολυμβητήριο της Τρίπολης ανοίγει την Πέμπτη (25.6.2026) - Οι ώρες κοινού και η "Αθλητική Ταυτότητα"
- Φόρος τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου στο Α' Νεκροταφείο - Δίπλα στον Ανδρουλάκη ο Βαγγέλης Γιαννακούρας (εικόνες)






