"Happy in Nafplio" με μαθητές να χορεύουν στην πόλη! (vd)
- Κατηγορία Πελοπόννησος
Τι κι αν για τον Αστέρα κόπηκε ένα τετ α τετ με ανύπαρκτο off side (που θα μπορούσε εκεί να γίνει το 0-2), τι κι αν το πέναλτι του Ολυμπιακού που ισοφάρισε το ματς, είναι αμφισβητούμενο;