Στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΟΣ/ΔΕΗ εκλέχτηκαν Πετρόπουλος και Αλεξανδρής
Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές στο Συνέδριο της ΠΟΣ/ΔΕΗ την Τετάρτη 14 Μαΐου 2025.
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Συνδέσμου Συνταξιούχων ΔΕΗ Μεγαλόπολης Νίκος Πετρόπουλος και ο Αναπληρωτής Γραμματέας Σαράντος Αλεξανδρής εκλέχτηκαν στο νέο Δ.Σ. της ΠΟΣ/ΔΕΗ.
Η νέα σύνθεση του Δ.Σ. της ΠΟΣ/ΔΕΗ έχει ως κάτωθι:
|
Δήμου Δημήτρης |
|
Χαντζάρας Νίκος |
|
Αναγνωστόπουλος Κυριάκος |
|
Αναγνώστου Νικόλαος |
|
Ανυφαντής Κων/νος |
|
Βογιατζής Πέτρος |
|
Πάνταλος Εμμανουήλ |
|
Πετρόπουλος Νικόλαος |
|
Τσιότσιας Ευθύμιος |
|
Ανδρεάδης Κων/νος |
|
Τραχανάς Δημήτριος. |
|
Καράτζιας Αστέριος |
|
Σαμαράς Δημήτριος |
|
Γκέκας Σταύρος. |
|
Αυγερινόπουλος Αλέξανδρος |
|
Χατζηνικολής Κων/νος |
|
Μιχόπουλος Ηλίας |
|
Δήμας Ιωάννης |
|
Πινάκας Πάντος. |
|
Πουγγίας Λάζαρος |
|
Αλεξανδρής Σαράντος |
Σχετικά Άρθρα
- Πρόκριση στον τελικό για την ομάδα των παμπαίδων U14 του ΣΕΦΑ Αρκαδικού
- Οι Water Striders στο 11th TRIPolis Rock Festival!
- Έναν σύγχρονο ηλεκτρονικό υπολογιστή δώρισε η ΕΣΕΕ στον Εμπορικό Σύλλογο Μεγαλόπολης
- Ασημένια η Νίκη Καλασούντα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 (Νότιος όμιλος Χαλκίδα)!
- Σημαντικές διακρίσεις για τον Ποδηλατικό Όμιλο Τρίπολης στο GP Brno της Τσεχίας! (εικόνες)
1 σχόλιο
-
Και γιατί θα πρέπει να αποτελεί είδηση αυτό; Δώστε μας ένα λόγο. Μόνο έναν






