ΔΕΥΑΤ | Κλείσιμο Οδού Νικηταρά για Εργασίες Ύδρευσης
Η ΔΕΥΑΤ, στην υπηρεσία και διάθεση των δημοτών κάθε στιγμή του εικοσιτετράωρου, γνωστοποιεί ότι την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου κλειστή θα παραμείνει λόγω εργασιών νέας σύνδεσης με το δίκτυο ύδρευσης, η οδός Νικηταρά από το ύψος της οδού Εθνομαρτύρων έως την διασταύρωση με την οδό 28ης Οκτωβρίου από τις 8:30 π.μ. έως τις 11:30 π.μ.
Βέβαιη για την κατανόηση και συνεργασία εκ μέρους των συμπολιτών ζητά συγγνώμη και ευχαριστεί.
Σχετικά Άρθρα
- 30 Ιουνίου | Αλλαγή ώρας -Στις 5.00 το απόγευμα η ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας της δημοτικής αρχής Τρίπολης
- Εγκαίνια στην πλατεία Μπασιάκου!
- Δράσεις καταπολέμησης κουνουπιών στον Δήμο Βόρειας Κυνουρίας (εικόνες)
- ΝΔ | Κεφαλογιάννη, Κατσαφάδος, Παπαθανάσης, Χατζηδάκης και Κυρανάκης έρχονται στην Αρκαδία
- Κώστας Τζιούμης: «Αλλάζουμε την εικόνα της πόλης μας με εκτεταμένα έργα ασφαλτόστρωσης» (εικόνες)






