Νέα μείωση ασθενών με covid στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο
Με βάση τα τελευταία στοιχεία που ανακοίνωσε η Διεύθυνση Υγείας της Περιφέρειας Πελοποννήσου για τον covid, μέχρι και την Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου, στα νοσοκομεία covid-19 της Περιφέρειας νοσηλεύονταν -μέχρι και χθες Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου- συνολικά 200 άτομα (τα 12 σε ΜΕΘ) και συγκεκριμένα, στο Νοσοκομείο Αργους 16 στο Νοσοκομείο Ναυπλίου 12, στο Παναρκαδικό Τρίπολης 31, στο Νοσοκομείο Κορίνθου 56 (τα 6 στη ΜΕΘ), στο Νοσοκομείο Σπάρτης 25 και στο Νοσοκομείο Καλαμάτας 60 (τα 6 στη ΜΕΘ).
Σχετικά Άρθρα
- Από την 1η Ιουλίου ψηφιακά όλα τα απογευματινά ραντεβού στα νοσοκομεία!
- Αυτός είναι ο μέσος χρόνος αναμονής στα Επείγοντα του Παναρκαδικού Νοσοκομείου!
- "Θέαση και Ίαση" | Έκθεση ζωγραφικής στο χώρο του Παναρκαδικού Νοσοκομείου (vd)
- Προσωρινός ανάδοχος για την ενεργειακή αναβάθμιση του Παναρκαδικού Νοσοκομείου
- Έκθεση ζωγραφικής στην παλαιά είσοδο του Παναρκαδικού Νοσοκομείου
1 σχόλιο
-
το θέμα είναι ότι κάποιοι στεναχωριούνται με την μείωση των ασθενών .






