Εκτός δικτύου πάλι η Μονάδα 3 της ΔΕΗ Μεγαλόπολης | Χωρίς κανένα πρόβλημα η λειτουργία της τηλεθέρμανσης
- Κατηγορία Μεγαλόπολη
Στην 1η συνεδρίαση της Επιτροπής Διαβούλευσης ο Δήμαρχος Μεγαλόπολης, που συμμετείχε προς ενημέρωση στα υπό συζήτηση θέματα, έδωσε ακριβή ενημέρωση και για την νέα διακοπή λειτουργίας της 3 μονάδα ΔΕΗ Μεγ/λης και την λειτουργία της τηλεθέρμανσης.






