Δήμαρχος Γορτυνίας επανεξελέγη ο Στάθης Κούλης
Με έξι τμήματα να απομένουν για να ολοκληρωθεί η ενσωμάτωση, ο Στάθης Κούλης επανεξελέγην με περίπου 53% Δήμαρχος Γορτυνίας.
Στο 43,5% βρίσκεται ο Παναγιώτης Μέγας και στο 3,4% η Λένα Βούλγαρη.
Σχετικά Άρθρα
- Τατούλης για Πτωχό: "Δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να ταυτίσει την Πελοπόννησο με την «Ομάδα Αλήθειας»"
- Άνοιξαν οι εγγραφές για τον Κολοκοτρώνειο Δρόμο!
- Παιδικό Εργαστήρι Ζωγραφικής στην Τρίπολη!
- Πάνω από 100 αθλητές στο 12ο Τουρνουά Πολεμικών Τεχνών στη Δημητσάνα - Βραβεύσεις από τους Αετούς Γορτυνίας! (εικόνες)
- Κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού την Τρίτη στην πλατεία Άρεως!
2 σχόλια
-
Να μας πεις πως βγηκες…. Τι εκανες για πες για πες
-
Σώσον Κύριε τον λαόν σου και ευλογησον την κληρονομίαν σου!!!!!






