Ένα κατάστημα με μεγάλη ιστορία στο κέντρο της πόλης, το "are you Hungry" περνά πλέον σε νέα εποχή. Το κατάστημα στην οδό Δεληγιάννη αλλάζει χέρια και όνομα, ενώ το “are you Hungry” θα συνεχίσει να παρέχει τις υπηρεσίες του απρόσκοπτα από το κατάστημα επί της οδού Νεομ. Δημητρίου, εκτελώντας παραγγελίες με διανομή-delivery.
Με ένα φορτισμένο μήνυμα, ο Βασίλης Αθανασιάδης προχώρησε στις ανακοινώσεις, μέσα από τη σελίδα του ...
/Θεωρώ χρέος μου σ’ αυτή τη φάση της ζωής μου, που είναι μια “άνω τελεία” στην επαγγελματική μου πορεία, να ενημερώσω ότι το Κατάστημα “are you Hungry?” στη γωνία του παλιού πεζόδρομου της Δεληγιάννη “αλλάζει χέρια” και ονομασία.
Να ευχηθώ στους νέους ιδιοκτήτες καλές δουλειές και δύναμη για το νέο τους επιχειρηματικό εγχείρημα!
Το “are you Hungry” φυσικά θα συνεχίσει να παρέχει τις υπηρεσίες του απρόσκοπτα από το κατάστημα επί της οδού Νεομ. Δημητρίου, εκτελώντας παραγγελίες με διανομή-delivery στις οικίες των πελατών, καθώς και παρέχοντας υπηρεσίες μαζικής εστίασης-catering, με ακόμα μεγαλύτερο αίσθημα ευθύνης και ασφάλειας και λόγω των νέων υγειονομικών πρωτοκόλλων.
Το κατάστημα στην Δεληγιάννη το ξεκινήσαμε μαζί με τον Τάκη τον Καλομιτσίνη, όταν ήμασταν ακόμα παλικαράκια, με όνειρο να δημιουργήσουμε μια επιχείρηση που θα πρόσθετε μια διαφορετική και νεανική νότα στην εστίαση της Τρίπολης.
Κατά τη διάρκεια αυτής της πορείας, μεγαλώσαμε εμείς, μεγάλωσαν τα παιδιά μας, γίναμε κουμπάροι, μεγαλώσαμε το κύκλο μας και πλέον πορευόμαστε -ο καθένας από το δικό του μετερίζι- να ζήσουμε τίμια τις πολύτεκνες οικογένειες μας και να ενισχύουμε τους συνεργάτες μας.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Τάκη, να του ευχηθώ να έχει πρωτίστως υγεία, χαρές στην οικογένεια του, καλή πρόοδο στα παιδιά του και καλή επιτυχία στο νέο-έξυπνο επιχειρηματικό του εγχείρημα.
Η οικογένεια μας θέλει να εκφράσει την απέραντη ευγνωμοσύνη της στον κάθε πελάτη ξεχωριστά που πέρασε από αυτή τη γωνία και μας τίμησε με τη παρουσία του αλλά και γενικότερα για την αμέριστη υποστήριξη (υλική και ηθική) που μας παρείχε.
Ήταν εξαιρετικά δυναμική αυτή η υποστήριξη γι΄αυτό και διήρκησε και τόσα πολλά χρόνια.
Η ευγνωμοσύνη είναι το ελάχιστο που μπορούμε να εκφράσουμε γι’ αυτή τη πορεία.
Άλλωστε επιχείρηση χωρίς πελατεία δεν υφίσταται!
Επιχείρηση Εστίασης όμως δεν υφίσταται και χωρίς προσωπικό-συνεργάτες.
Γράφω συνεργάτες γιατί η συνήθεια της επιχείρησης ήταν να εργάζονται οι ίδιοι άνθρωποι για πολλά χρόνια (ακόμα και 17 χρόνια ανελλιπώς).
Μοιραστήκαμε πολλές στιγμές!
Χαρές, αγωνίες, επιβραβεύσεις, στιγμές απογοήτευσης, αγάπη, ένταση (το αλατοπίπερο….και με την ευκαιρία θέλω να ζητήσω συγνώμη αν κάποιους τους πίκρανα κάποιες στιγμές).
Υπερηφάνεια αισθάνομαι βλέποντας αυτοί οι άνθρωποι να ζουν χαρούμενα τη ζωή τους, που ήταν συνυφασμένη με αυτό το μαγαζί.
Κάποιοι ήρθαν με μωρά στην αγκαλιά και τώρα τα μωρά αυτά μεγάλωσαν και είναι λεβέντες ή όμορφες κοπέλες που πορεύονται στη ζωή κι αρκετοί μάλιστα σπούδασαν από το μισθό του γονιού τους και έγιναν επιστήμονες, κάποιοι ήρθαν και ήταν οι ίδιοι παιδιά και τώρα έχουν πανέμορφες οικογένειες, κάποιοι απέκτησαν εγγόνια, κάποιοι πάντρεψαν τα παιδιά τους και πολλά, πολλά, πολλά ακόμα, ων ουκ έστιν αριθμός!
Δεν θα ξεχάσω ποτέ πόσο με συγκίνησε η αντίδραση της Ασημίνας όταν την ενημέρωσα ότι θα ξεκινούσε να εργάζεται!
Και πόσο με συγκινεί ακόμα με την αγάπη της σχεδόν 20 χρόνια μετά!!!