2.600.000 € από το ΕΣΠΑ για να ολοκληρωθούν τα έργα κατασκευής του γηροκομείου Λεωνιδίου
- Κατηγορία Αρκαδία
Την προγραμματική σύμβαση ανάμεσα σε Περιφέρεια και Μητρόπολη Μαντινείας και Κυνουρίας ενέκρινε κατά πλειοψηφία το Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου, στη συνεδρίαση της Δευτέρας. Διαφώνησαν μόνο οι Βαγγέλης Γούργαρης και Νίκος Πατσαρίνος.
Το έργο αφορά στην ολοκλήρωση της ανέγερσης κτιρίου Μονάδας Φροντίδας Ηλικιωμένων και χρονίως πασχόντων ατόμων στο Λεωνίδιο Αρκαδίας που θα εξυπηρετεί ηλικιωμένα άτομα, καθώς και χρονίως πάσχοντες, η οποία κατασκευάζεται σε οικόπεδο ιδιοκτησίας της Ιεράς Μητροπόλεως Μαντινείας και Κυνουρίας.






